Media Development Foundation випустив гайд з комунікацій «Голос медіа». У ньому розповідають, як віднайти тон спілкування для свого медіа і чому це необхідно у часи розквіту штучного інтелекту.
Наразі гайд доступний в онлайн версії. Він складається з дев’яти розділів: від побудови бренду медіаорганізації і аналізу конкурентів до написання самої політики тону у комунікаціях. Автори також зібрали реальні приклади кризових комунікацій в українських медіа та дали поради, як діяти у таких ситуаціях.
Автори гайду стверджують, що власний стиль у комунікаціях допоможе медіа витримати конкуренцію на ринку. Адже саме оригінальний, людяний, новаторський тон комунікації стане тією перевагою, яка допоможе виграти битву за увагу читачів.
«В інформаційному шумі, коли навколо кричать усі, легко загубитися. Рішення — знайти власний, особливий голос, що вирізнятиме вас від натовпу та об’єднає навколо спільноту людей, яким цей голос відгукнеться», — Юлія Саліженко, креативна директорка Platfor.ma і редакторка гайду.
«На жаль, більшість доступних українським медіа каналів комунікації є висококонкурентними та “зрілими” (а деякі і з тенденцією до “згасання”, тобто вже втрачають користувачів). Постійна робота над диференціацією в такому середовищі — єдина можлива стратегія виживання. Цей посібник — хороша стартова точка до написання такої стратегії», — Андрій Боборикін, виконавчий директор «Української правди» і один з авторів гайду.
Також над гайдом працювали:
- Тетяна Кулькова, операційна директорка Media Development Foundation;
- Ольга Клінова, керівниця напряму комунікацій у The Ukrainians Media;
- Марина Однорог, журналістка польського видання «Наше слово», піарниця-фрилансерка;
- Катерина Маноха, маркетинг-стратегиня Kyiv Signals creative agency;
- Андрій Маноха, креативний директор та співзасновник Kyiv Signals creative agency;
- Анастасія Борема, менеджерка з комунікацій та SMM в bihus.info;
- Сергій Мітяєв, співзасновник і головний редактор gagadget.com;
- Вадим Дідик, проєктний менеджер Media Development Foundation, укладач гайду.
Нагадаємо, раніше команда MDF разом із залученими експертами презентувала гайд з менеджменту «Як медіа побудувати лідерські організації» та контент-гайд «Як побудувати медіа під час війни».