Як віднайти голос свого медіа: для медійників створили гайд з комунікацій
03 Лис 2023, 15:22

Як віднайти голос свого медіа: для медійників створили гайд з комунікацій

Media Development Foundation випустив гайд з комунікацій «Голос медіа». У ньому розповідають, як віднайти тон спілкування для свого медіа і чому це необхідно у часи розквіту штучного інтелекту.

Наразі гайд доступний в онлайн версії. Він складається з дев’яти розділів: від побудови бренду медіаорганізації і аналізу конкурентів до написання самої політики тону у комунікаціях. Автори також зібрали реальні приклади кризових комунікацій в українських медіа та дали поради, як діяти у таких ситуаціях.

Автори гайду стверджують, що власний стиль у комунікаціях допоможе медіа витримати конкуренцію на ринку. Адже саме оригінальний, людяний, новаторський тон комунікації стане тією перевагою, яка допоможе виграти битву за увагу читачів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«В інформаційному шумі, коли навколо кричать усі, легко загубитися. Рішення — знайти власний, особливий голос, що вирізнятиме вас від натовпу та об’єднає навколо спільноту людей, яким цей голос відгукнеться», — Юлія Саліженко, креативна директорка Platfor.ma і редакторка гайду.

«На жаль, більшість доступних українським медіа каналів комунікації є висококонкурентними та “зрілими” (а деякі і з тенденцією до “згасання”, тобто вже втрачають користувачів). Постійна робота над диференціацією в такому середовищі — єдина можлива стратегія виживання. Цей посібник — хороша стартова точка до написання такої стратегії», — Андрій Боборикін, виконавчий директор «Української правди» і один з авторів гайду.

Також над гайдом працювали:

  • Тетяна Кулькова, операційна директорка Media Development Foundation;
  • Ольга Клінова, керівниця напряму комунікацій у The Ukrainians Media;
  • Марина Однорог, журналістка польського видання «Наше слово», піарниця-фрилансерка;
  • Катерина Маноха, маркетинг-стратегиня Kyiv Signals creative agency;
  • Андрій Маноха, креативний директор та співзасновник Kyiv Signals creative agency;
  • Анастасія Борема, менеджерка з комунікацій та SMM в bihus.info;
  • Сергій Мітяєв, співзасновник і головний редактор gagadget.com;
  • Вадим Дідик, проєктний менеджер Media Development Foundation, укладач гайду.

Нагадаємо, раніше команда MDF разом із залученими експертами презентувала гайд з менеджменту «Як медіа побудувати лідерські організації» та контент-гайд «Як побудувати медіа під час війни».

Розкажіть друзям про новину