Шведський ритейлер H&M та іспанський дім моди Rabanne представили спільну колекцію, у якій втілене сучасне бачення доступної розкоші, радості та впевненості.
Колекція Rabanne та H&M включає жіночий та чоловічий одяг, серед яких блискуча шифонова сукня до підлоги, сорочку на ґудзиках з ажурною вишивкою, жаккардова сукня з квітковим вирізом, пальта, металеві ковбойські чоботи, вироби в стилі вестерн та інше.
Також у колаборації були створені взуття, аксесуари і навіть капсула декору H&M Home, що включає в себе блискучу дискову завісу, кутові вази, гральні карти і кості, пляшку з водою.
У розмові з Vogue Анн-Софі Йоханссон, керівниця відділу дизайну жіночого одягу та креативна радниця H&M, сказала, що перенесення рівня ремесла іспанського домк на масовий ринок було «одним з найскладніших завдань H&M».
«Перероблений алюміній, ПЕТ, стрази та блискітки також були в пріоритеті, оскільки «ми хотіли зробити це у найбільш правильний спосіб, щоб розширити межі та досягти високого рівня майстерності. Це була справді командна робота», — каже Йоханссон».
Колекція буде доступна в обраних магазинах та онлайн на сайті H&M з 9 листопада 2023 року.