Для запуску нової суперлімітованої серії Doritos Coriander та обговорення суперечливого характеру смаку, Doritos запустив зовнішню диджитал рекламу у торгових центрах по всій Австралії.
Запущений спільно креативною агенцією Vayner Media, PR-агенцією Mango Communications та медіа-агенцією TRIO Media, новий смак викликає дискусії навколо мильного смаку коріандру — поєднання улюблених чипсів австралійців з одним із найбільш суперечливих інгредієнтів усіх часів.
Doritos розмістив рекламу в безпосередній близькості від магазинів з яскраво вираженим ароматом, щоб продемонструвати свою нову продуктову пропозицію, яка смачна для одних, а для інших — мильна.
Директорка з маркетингу ANZ, Doritos Вандіта Панді сказала: «Деякі люди люблять коріандр, інші його ненавидять. Це найпопулярніший австралійський аромат, багато хто уникає його через його милоподібний смак, тому ми вирішили піддати смакові рецептори остаточному випробуванню, поєднавши його з культовими смачними кукурудзяними чипсами Doritos. Для тих, хто ненавидить коріандр, ми хотіли сміливо запустити продукт в унікальний спосіб, підкресливши мильні властивості нового смаку чипсів. Ми знаємо, що деякі шанувальники Doritos полюблять його, а інші зненавидять. Чи справді коріандр має смак мила? Подивимось, що скажуть національні любителі чипсів».
Doritos Coriander випущений суперлімітованою серією і недоступний у вільному продажі. Обмежену кількість пачок можна буде отримати виключно в рамках гівевею на сторінці бренду в Instagram.