«Сміливі на три зуба»: український бренд одягу створив колекцію з оберегом
05 Жов 2023, 15:39

«Сміливі на три зуба»: український бренд одягу створив колекцію з оберегом

Hype Laboratories презентували свою нову колекцію «Сміливі на три зуба», де тризуб стає символом сміливості, гордості та відданості українському спадку.

Унісекс лонгсліви, виготовлені з високоякісних матеріалів, що гарантують комфорт і довговічність, де тризуби – не лише модні аксесуари, а й оберіг для кожного українця.

Колекція «Сміливі на три зуба» втілена завдяки спільній роботі з крафтовим ювеліром Романом Янковичем із Луцька.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину