Для бренду, який варить не пиво, а комунікації, потрібен відповідний кампейн. Саме тому для першого проморолика дніпровського пивзаводу MOVA креативники обрали темою не інгредієнти, а саме зміст і філософію бренду. Як з пляшки пива зробити цікавого співрозмовника – розповіли RGB idea group та «Невгамовні».
Над рекламною кампанією працювали відразу дві агенції — дніпровська та київська.
Брендом MOVA від початку створення бренду опікується креативна агенція брендів та івентів RGB idea group, яка і займалася продакшеном ролика. За креативом для рекламної кампанії команда звернулася до київської креативної агенції «Невгамовні».
Коли клієнт приходить за першою евер комунікацією – це окремий виклик, бо хочеться показати та розказати про все й одразу. Особливо, коли пивний простір виглядає, як телепорт в Норвегію. І вдвічі приємніше, що це Україна. На виробництві головний пивовар Богдан Точка та пивний амбасадор Михайло Брикайло розказували про MOVA так красномовно, що було вирішено саму пляшечку і зробити головним героєм ролика, а хлопців – головними зірочками.
Олександр Яворський креативний директор “Невгамовні”
Окремим квестом було створити мініатюри, в яких пивній пляшці було так само комфортно, як вдома чи в барчику. За це треба дякувати організаторам зйомок RGB idea group, маестро режисеру Володимиру Веселову та всій команді.
Кампанію опублікують в соцмережах та інших діджитал платформах двома мовами – українською та англійською. MOVA активно експортується, тому не тільки варить, але і розвиває міжнародні комунікації, популяризуючи український продукт – пивоварний, культурний і креативний.