Британська судноплавна компанія P&O Ferries разом із рекламним агентством Publicis-Poke запустили кампанію, націлену на користувачів Twitter, які написали у соцмережі про те, як постраждали від перебоїв з авіаперевезеннями.
У рамках кампанії «Keep Your Holiday Afloat» Twitter-акаунт P&O Ferries відповість тим, хто постраждав від скасувань авіарейсів, пропонуючи 20% знижку на свій маршрут з Дувра до Кале. Її можна отримати, ввівши номер свого рейсу на сайті компанії. Таким чином компанія хоче нагадати пасажирам, що є інший спосіб подорожувати, не скасовуючи свою літню відпустку.
Ця кампанія є продовженням нещодавньої кампанії P&O Ferries «There Is Another Way», яка стартувала в травні.
Джо Харві, директор по роботі з клієнтами та маркетингу, сказав: «Літні канікули — це пора року, яку всі чекають з нетерпінням, і ми не хотіли, щоб люди втратили свої відпустки через скасування рейсів авіакомпаніями. Ми хотіли надати людям можливість спробувати новий спосіб відпочинку, щоб не втратити свої літні канікули, і, вказавши номер свого рейсу, вони могли б отримати 20% знижку, щоб зняти стрес».