Майкл Джордан знявся у новому ролику, спонсором якого став бренд спортивних напоїв Propel. Реклама оголошує про проект «Propel Your City Project», останній крок бренду електролітної води, спрямований на розширення інклюзивних фітнес-програм.
За даними Центру контролю та профілактики захворювань США, фізична неактивність є більш поширеною серед расових та етнічних меншин у більшості штатів США, що призводить до підвищеного ризику ожиріння, серцевих захворювань, діабету 2 типу та багатьох видів раку.
Бренд Propel Fitness Water, дочірній бренд Gatorade компанії PepsiCo, запустив проект «Propel Your City», покликаний покращити доступ до фітнесу по всій країні цього літа. Проект очолив Майкл Джордан, який є амбасадором бренду.
За словами бренду, проект буде підтримувати та фінансувати місцеві фітнес-організації, спрямовані на покращення доступу до фітнесу серед малозабезпечених верств населення. Серед них, WalkGoodLA з Лос-Анджелеса, The Trap Studio з Детройта, BLK Beetles з Х’юстона та Atlanta Run Club.
Щоб допомогти запустити цю кампанію, Propel випустив рекламний ролик з Джорданом. У рекламі також знялися представники громадської оздоровчої організації WalkGoodLA.
«Фітнес був невід’ємною частиною мого життя, але знайти свою спільноту та відчуття приналежності до неї допомогли мені стати тим, ким я є сьогодні. Це той досвід, який ми намагаємося розкрити для інших за допомогою проекту «Propel Your City», – сказав Джордан. – Ми підтримуємо тих, хто працює у своїх громадах, створюючи простір, де люди можуть спілкуватися і відчувати, що їх бачать, а також даючи можливість іншим отримати ментальні, емоційні та фізичні переваги від руху».
У рамках кампанії Propel пропонує спортсменам шанс виграти $500 на фітнес-абонементи для себе та друга. Щоб взяти участь, потрібно бути старше 18 років, підписатися на @PropelWater у соціальних мережах, поставити лайк під постом про розіграш, відмітити у коментарі студію, яка подобається, та свого друга, а також використати хештег #PYCPSweepstakes. Вони також можуть дізнатися більше про безкоштовні заняття фітнесом на сайті компанії.
Креативна агенція Invisible North залучила до постпродакшну кілька філій Splash Studios.