Згідно з даними вимірювання компанії Nielsen за аудиторією 18+ (міста 50 тис+), у квітні Еспресо має найвищі показники серед українських інформаційних телеканалів.
Частка перегляду за цією аудиторією у телеканалу – 1,01%, що перевищує найближчого конкурента на 13%*.
У розрізі слотів телеканал лідирує в половині півгодинних слотів по буднях.
*Дані надані компанією Nielsen за період квітень 2023, rat%, shr%, населення віком від 18 років у населених пунктах із населенням понад 50 тис.
- Телеканал Еспресо розпочав своє мовлення у листопаді 2013 року. У жовтні 2014 телеканал почав працювати у загальнонаціональному цифровому ефірі – в мережах ефірного цифрового мовлення Т2.
- Кількість підписників на YouTube-каналі телеканалу Еспресо стрімко зростає: за рік аудиторія збільшилась на 850 тис і на сьогодні складає 1 млн 850 тис підписників.