Телеканал Еспресо виборов першість в інформаційному мовленні
01 Чер 2023, 13:14

Телеканал Еспресо виборов першість в інформаційному мовленні

Згідно з даними вимірювання компанії Nielsen за аудиторією 18+ (міста 50 тис+), у квітні Еспресо має найвищі показники серед українських інформаційних телеканалів.

Частка перегляду за цією аудиторією у телеканалу – 1,01%, що перевищує найближчого конкурента на 13%*.

У розрізі слотів телеканал лідирує в половині півгодинних слотів по буднях.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Наші показники підтверджують довіру глядача та високий професійний рівень нашої команди. Попри перепони у вигляді незаконного вимкнення каналу з цифрового ефіру (Т2), ми продовжуємо працювати 24/7 та забезпечуємо нашу аудиторію обʼєктивною та всебічною інформацією про те, що відбувається в Україні та світі.
Катерина Єрмолович
директорка телеканалу Еспресо

*Дані надані компанією Nielsen за період квітень 2023, rat%, shr%, населення віком від 18 років у населених пунктах із населенням понад 50 тис.

  • Телеканал Еспресо розпочав своє мовлення у листопаді 2013 року. У жовтні 2014 телеканал почав працювати у загальнонаціональному цифровому ефірі – в мережах ефірного цифрового мовлення Т2.
  • Кількість підписників на YouTube-каналі телеканалу Еспресо стрімко зростає: за рік аудиторія збільшилась на 850 тис і на сьогодні складає 1 млн 850 тис підписників.

Розкажіть друзям про новину