У зірковому ролику Джордж Клуні та Дженіфер Гарнер посперечалися про те, як інші гості вечірки будуть пити каву. У результаті актор втратив свій елегантний кабріолет.
Новий телевізійний рекламний ролик бренду капсульного еспресо Nespresso запропонував його амбасадору, Джорджу Клуні, покласти трохи удачі у свою чашку.
Анонсований минулого тижня на ексклюзивному показі під час Каннського кінофестивалю, ролик «The bet» зобразив змагання між Джорджем Клуні, зіркою серіалу «Озарк» Джулією Гарнер та Симоною Ешлі з серіалу «Бріджертони».
«Працювати з Джулією Гарнер і Симоною Ешлі було чудово, і ми всі мали можливість привнести у фільм наші власні риси, — сказав Клуні. — Я не люблю сприймати себе занадто серйозно, тому я не проти був перехитрити їх обох, навіть якщо це я в кінцевому підсумку був у яскраво-рожевому мотоциклетному шоломі. Гадаю, я добре впорався з цим завданням».
Клуні є зіркою реклами Nespresso вже майже 20 років. А його ровесник Бред Пітт у 2021 році став бренд-амбасадором елітного кавового бренду De’Longhi.