Джордж Клуні та зірка серіалу «Бріджертони» стали героями реклами Nespresso
31 Тра 2023, 17:25

Джордж Клуні та зірка серіалу «Бріджертони» стали героями реклами Nespresso

У зірковому ролику Джордж Клуні та Дженіфер Гарнер посперечалися про те, як інші гості вечірки будуть пити каву. У результаті актор втратив свій елегантний кабріолет.

Новий телевізійний рекламний ролик бренду капсульного еспресо Nespresso запропонував його амбасадору, Джорджу Клуні, покласти трохи удачі у свою чашку.

Анонсований минулого тижня на ексклюзивному показі під час Каннського кінофестивалю, ролик «The bet» зобразив змагання між Джорджем Клуні, зіркою серіалу «Озарк» Джулією Гарнер та Симоною Ешлі з серіалу «Бріджертони».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
https://youtu.be/iu4fH51Z-ZI?list=TLGGVP-Wm4L7kA8zMTA1MjAyMw

«Працювати з Джулією Гарнер і Симоною Ешлі було чудово, і ми всі мали можливість привнести у фільм наші власні риси, — сказав Клуні. — Я не люблю сприймати себе занадто серйозно, тому я не проти був перехитрити їх обох, навіть якщо це я в кінцевому підсумку був у яскраво-рожевому мотоциклетному шоломі. Гадаю, я добре впорався з цим завданням».

Клуні є зіркою реклами Nespresso вже майже 20 років. А його ровесник Бред Пітт у 2021 році став бренд-амбасадором елітного кавового бренду De’Longhi.

Розкажіть друзям про новину