Рекламна компанія Havas представила Art of Sound (AOS) — агентство звукового маркетингу, яке переосмислює бренд-сторітелінг за допомогою емоційної сили звуку.
Виходячи з переконання, що звук є найбільш емоційним і впливовим способом зв’язку з аудиторією, AOS співпрацює з брендами та агентствами Havas, щоб створити унікальну звукову ідентичність, підвищити культурну релевантність та викликати резонанс у різних поколінь.
AOS поєднує маркетингові інновації з глибокою експертизою в області звукового брендингу, аудіопродакшну та стратегічного звукового сторітелінгу. Очолив агентство Даміен Ескобар, який має понад двадцятирічний досвід роботи як музикант, є дворазовим лауреатом премії «Еммі» та креативним лідером.
Одним із найяскравіших проєктів агентства є кампанія «OG WHO? OGX» для бренду доглядових засобів для волосся OGX у партнерстві зі співачкою Демі Ловато. Стратегія кампанії, орієнтована на звук, на сьогоднішній день принесла 1,2 мільярда переглядів і заробила earned media value у розмірі 4,2 мільйона доларів.