Бізнес продовжує активно «воювати» на своєму гуманітарному фронті, підтримуючи ЗСУ та тих, кому допомога дуже необхідна. MMR пропонує щотижневий Дайджест добрих справ та зі свого боку дякує бізнесу за активну позицію.
DevOps-курс в обмін на донати ЗСУ
20 травня стартує модернізований курс з DevOps-інженерії в межах соціальної ініціативи від громадської організації Демократична Сокира «Навчайся за донат». І на нього вже зараз триває набір нового, третього потоку. Автором та викладачем курсу є добрий друг Демократичної Сокири – співзасновник і технічний директор компанії Tucha – провайдер хмарних рішень Володимир Мельник. В межах соціально корисної ініціативи слухачі опановують професію DevOps-інженера в обмін на донати війську.
Життєлюб шукає компанії для стажування Ба та Ді
22 травня фонд «Життєлюб» розпочинає щорічний «Тиждень дорослого стажера» та шукає компанії, що хочуть взяти на стажування Трудолюбів. Так у фонді називають активних людей старшого віку, які прагнуть проявити себе у сучасних професіях. «Життєлюб» проводитиме «Тиждень дорослого стажера» вже вп’яте. Але цього року у проєкту з’явилася нова місія. Крім киян старшого віку, фонд шукає стажування також для людей 50+ років, що вимушено переїхали в Київ з Маріуполя, Бахмута, Слов’янська та інших прифронтових й тимчасово окупованих міст та сіл.
Український бізнес зібрав 10 000 наборів з необхідними для малюків і матерів товарами
Представники українського бізнесу долучились до четвертої хвилі благодійного проєкту фонду BGV Charity Fund. У її межах вони зібрали 10 000 наборів з необхідними для малюків і матерів товарів на понад 1 млн євро. Кожен набір містить приблизно 17 позицій: підгузки, дитячий одяг, дитяче харчування, засоби для особистої гігієни, побутова хімія та інше. Партнерами благодійного проєкту стали корпорація «Біосфера», «Нова Пошта», бренд «Бюбхен», а також іноземні донори: ініціативи We Help Ukrainians, #WeAreAllUkrainians та німецька мережа супермаркетів dm-drogerie markt Deutschland.
Мережа б’юті-барів G.Bar, квіткова ферма Villa Verde та ГО “Землячки” створили ініціативу для підтримки жінок на фронті
Мережа б‘юті-барів G.Bar та квіткова ферма Villa Verde об’єдналися, щоб долучитися до збору громадської організації “Землячки” на пошиття жіночої тактичної літньої форми. 28 та 29 квітня квіткова ферма Villa Verde надає нарциси на благодійній основі, в свою чергу мережа б‘юті-барів G.Bar розміщує букети у своїх салонах та пропонує клієнтам долучатися до збору. Гроші від продажу цих букетів будуть передані на пошиття тактичної літньої форми для жінок-військових. Також, клієнти G.Bar, які придбають букет, зможуть висловити свою подяку та підтримку захисницям, підписавши особисту листівку, що буде передана разом з формою на передову.
Допомагати через творчість: медіа “ТиКиїв” та художниці сестри Фельдман запустили благодійну акцію
У межах благодійного мистецького проєкту “Творчі люди”, започаткованого медіа про столицю “ТиКиїв”, презентовано лімітований випуск худі, створених відомими стріт-арт-художницями Мішель та Ніколь Фельдман та присвячених ляльці-мотанці як українському оберегу роду та жіночої енергії. Три вироби подарують трьом щасливчикам, яких буде вибрано рандомно з тих, хто задонатить на потреби соціальної програми GIDNA – проєкту психологічної допомоги жінкам, які стали жертвами насильства російських військових. Благодійна акція стартувала 22 квітня і триватиме до 3 травня 2023 року включно (до 16:30). Щоб узяти участь у благодійній акції, необхідно зробити донат від 100 грн.
Домашні улюбленці зможуть задонатити на ЗСУ: фонд KOLO запускає influencer-кампейн
Фонд оперативної допомоги ЗСУ KOLO створив KOLOvatar – сервіс на базі штучного інтелекту, який генерує AI-аватари. На платформі можна створити аватари домашніх улюбленців та задонатити на підтримку Збройних Сил. Кошти підуть на оптику та зв’язок для бійців на передовій. KOLO запустив influencer-кампейн #KOLOvatar в соцмережах, присвячений домашнім улюбленцям українських селебріті, зірок та усіх інших користувачів, які бажають долучитися до кампейну.