В Instagram з’являться два нові види реклами
24 Бер 2023, 15:47

В Instagram з’являться два нові види реклами

Платформа Instagram представила два нових рекламних продукти, які дають компаніям більше можливостей для виявлення та встановлення значущих зв’язків: нагадування та оголошення у результатах пошуку.

Нещодавно платформа співпрацювала з такими брендами, як Starz, щоб протестувати новий формат реклами, який спрощує для компаній оголошення, нагадування та сповіщення людей про майбутні події чи запуски, які можуть їх зацікавити.

Оголошення-нагадування, доступні всім рекламодавцям як опція у стрічці, допомагають рекламодавцям підвищити обізнаність, очікування та увагу до майбутніх моментів. Люди можуть підписатися на зручні нагадування та отримувати три повідомлення від Instagram за день до події, за 15 хвилин та під час події.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Компанія також починає тестувати рекламу в результатах пошуку, щоб охопити людей, які активно шукають компанії, продукти та контент. Оголошення відображатимуться у стрічці, яку люди можуть прокручувати, коли вони натискають на публікацію з результатів пошуку. Це оновлення планують запустити по всьому світу протягом найближчих місяців.

Розкажіть друзям про новину