Напередодні нового року Володимир Соболев, СМО «Ковальська», представив календар на 2023 рік зі своїми еротичними фотографіями. Володимир зазначив, що усі зароблені гроші з продажу календаря будуть відправлені до організації «Жовтий скотч». Календар викликав шквал коментарів у соцмережах — одні користувачі зрозуміли іронію, а інші не на жарт обурилися через самопроголошеного «головного маркетолога країни».
Днями Володимир виклав пост із враженнями від власного сміливого запуску: «Мені абсолютно сподобався ефект, який спричинила поява мого календаря. Цей прояв зроблений повністю в дусі сучасного метамодерну, в якому живемо ми всі і в якому живе маркетинг своєю чергою».
Редакція MMR дізналася з перших вуст більше подробиць про ідею календаря та реакцію суспільства. Також Володимир поділився власним топом взривних кампаній 2022 року та порадами, як визначити реальну експертність людини.
Як виникла ідея похайпувати та зробити еротичний календар «головного маркетолога країни»?
Із самого початку ідея народилася як дірект-комунікація з агенціями. Щось на кшталт «знай свого партнера в обличчя», а потім у процесі я зрозумів, що вона може бути потенційно цікавою й мати віральний ефект — і змістив фокус з агенцій на маркетинг-спеціалістів. До того ж я давно хотів зробити збір для своїх друзів з фонду «Жовтий скотч», і ось з’явилася цікава нагода.
Пост про вихід вашого календаря підняв стільки шуму в соцмережах — цікаво, що користувачі більше обговорювали ваше «звання», аніж характер фото. Чи це й було вашим задумом — подивитися, що викличе більше обурення?
Я відчував, що буде якись резонанс, але не знав, який саме він буде 🙂 Цікаво, що після публікації посту в мене вимкнули світло через відключення — а коли його увімкнули, побачив спражній вибух у соціальних мережах, месенджер розривався.
Як би ви загалом оцінили реакцію суспільства на ваш календар? Які інсайти винесли для себе?
Реакція — класна і потужна. Головний інсайт, напевно, у тому, що сміливість працює в категорії, якій вона не притаманна.
За якими критеріями ви для себе можете визначити реальну експертність людини, якщо вперше заходите на її профіль? Дайте топ своїх критеріїв.
Через соцмережі неможливо нічого зрозуміти. Це тупо білий шум і хизування регаліями. Найкраще розумієш людину під час кемікал-мітінгу, а ще краще — під час роботи над проєктами. Вважаю, що головне в цьому випадку — це справжня любов і розуміння своєї справи (наприклад, маркетингу), а не бажання робити крутий вигляд у своєму критерії.
Як «головний маркетолог країни» поділіться власним топом взривних українських кампаній 2022 року.
Традиційно мені подобається, що роблять мобільні оператори, «Cільпо» та Mononbank. Серед «взривних кампаній» можу виділити лише «Діти не повинні бачити війну» для «Бетону від Ковальської».
Кого особисто ви насправді вважаєте в Україні наразі достойним звання «головного маркетолога країни»?
Якщо казати серйозно, то головний маркетолог (або маркетологи) України будуть виявлені після війни. Легко знімати веселі ролички на зростаючому ринку. А розробка дієвих рішеннь, які дозволять компаніям рухатися вперед під час глибокої кризи або навіть допоможуть їм ставати новими лідерами, і буде головним критерієм визнання.