Болючий ролик про паркування змушує глядачів забути про автомобілі
23 Лют 2023, 18:24

Болючий ролик про паркування змушує глядачів забути про автомобілі

Стокгольмська транспортна система Storstockholms lokaltrafik (SL) сподівається спонукати більше людей користуватися її послугами, показавши, наскільки жахливим може бути керування автомобілем.

Якщо хтось коли-небудь спробував паралельне паркування і з тріском провалився, то йому краще не дивитися ролик, бо він їх тільки розчарує – у цьому суть усієї кампанії. Ця реклама хоче дратувати глядачів настільки, щоб вони більше не захотіли використовувати свій автомобіль для подорожей, сподіваючись, що замість цього вони сядуть на автобус або потяг.

Повільний, але дотепний ролик – робота креативного агентства The Sthlm Family.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«За допомогою кампанії ми хочемо показати ситуації із високим коефіцієнтом впізнаваності та показати, що є альтернативи. В умовах зростання інфляції та високих цін на паливо SL та громадський транспорт пропонують більш дешевий та зручний спосіб подорожувати у багатьох місцях», — сказав Йохан Нордгрен, керівник відділу маркетингових комунікацій SL.

«Тому кампанія має повідомляти про переваги уникнення автомобільних черг, пошуку паркування та сплати дорогих штрафів за паркування».

Крім відео, проект також буде показаний у зовнішній рекламі, в пресі та соціальних мережах.

Арт-директор Хедда Хайланд та копірайтер Ульф Паулсруд-Сірбек додали: «Нам подобається ідея зустрічі з реципієнтом у тому самому контексті, в якому він знаходиться, коли бачить рекламу.

Тому ми вирішили вказати розташування всіх пристроїв, щоб отримати максимальний ефект на ресівері. Для нас також прикро думати, що ми можемо викликати занепокоєння і почуття «чому, чорт забирай, я не поїхав з SL замість цього», коли автомобілісти сидять там одні у своїх машинах».

Розкажіть друзям про новину