Twitter заявив, що розширить типи політичної реклами, дозволеної на платформі соціальних мереж, що є очевидним скасуванням глобальної заборони на політичну рекламу у 2019 році, оскільки компанія Ілона Маска, прагне збільшити дохід.
Компанія повідомила, що також послабить свою рекламну політику щодо «cause-based ads» у Сполучених Штатах, і надалі приведе свою рекламну політику у відповідність «з політикою телебачення та інших засобів масової інформації».
Twitter заборонив політичну рекламу у 2019 році після того, як він та Facebook зіткнулися з широкою критикою за те, що дозволили поширювали дезінформацію про вибори. Він також обмежив рекламу, пов’язану із соціальною діяльністю.
«Ми вважаємо, що охоплення політичних повідомлень слід заслужити, а не купити», — написав Джек Дорсі, тодішній виконавчий директор Twitter.
Минулого місяця Маск захищав свої заходи щодо серйозного скорочення витрат і сказав, що Twitter зіткнувся з «негативним грошовим потоком» у розмірі 3 мільярди доларів наступного року.