Поки російська пропаганда та репресії проти журналістики продовжують сіяти хаос, організація з прав людини Reporters Without Borders (RSF) випустила новий відеоролик у рамках кампанії. Це потужне відео, розроблене та випущене паризьким рекламним агентством BETC, займає лише кілька секунд, щоб продемонструвати важливість журналістики у боротьбі з пропагандою.
У новому відео брехливі промови путіна перед росіянами про вторгнення в Україну протиставлені зображенням репортерів, які висвітлюють війну. Тільки факти, які повідомляють журналісти, можуть перешкодити кремлівській пропаганді. Як і відео кампанії #FightForFacts, випущене RSF наприкінці 2020 року, це нове відео спрямоване на те, щоб глядачі усвідомили важливість журналістики у підвищенні обізнаності та мотивації громадськості з питань, які мають вирішальне значення для їхнього майбутнього.
«Без журналістів, які висвітлюють війну в Україні, ми були б безсилі проти дезінформації та пропаганди, ми не знали б, правдою чи брехнею були бомбардування мирних жителів України, чи справді мали місце масові вбивства в Бучі. Після того, як світ був приголомшений війною в Україні, RSF хоче підвищити поінформованість про іншу війну, яку веде Кремль, — інформаційну війну», — заявив генеральний секретар RSF Крістоф Делуар.
З початку війни в Україні загинуло вісім журналістів. На окупованих територіях журналістів вистежують, заарештовують та ставлять перед неможливим вибором: співпраця, в’язниця чи смерть. З першого дня мобілізували команди RSF. У Львові та Києві створені RSF центри свободи преси надають захисне спорядження, аптечки, навчають діджитал безпеки та психологічної підтримки як українським, так і іноземним журналістам, які висвітлюють війну.
Це передвиборне відео призначене для того, щоб допомогти RSF зібрати частину коштів, необхідних для продовження роботи в Україні та світі. Орієнтована на широку публіку, вона транслюватиметься телеканалами, поширюватиметься в соціальних мережах і доступна всім веб-сайтам, які цього захочуть. І він доступний 13 мовами (французька, англійська, іспанська, португальська, німецька, шведська, румунська, азербайджанська, традиційна китайська, спрощена китайська, корейська, японська та монгольська).
Відео було знято агентством BETC Paris та за його підтримки.