Популярність скейтбордингу тягнеться вже із 70-х років, а останнім часом цей вид спорту відродився завдяки соціальним мережам. Навіть репер та бізнес-магнат Dr. Dre цінує хороші роликові ковзани.
Роликовий спорт став темою нового короткометражного фільму для спеціального випуску, присвяченого річниці його культового студійного альбому The Chronic.
Dr. Dre та співзасновник Interscope Records Джиммі Айовін випустили лімітовану серію роликових ковзанів, створених у співпраці з легендарною ковзанкою Flipper’s Roller Boogie Palace. У рамках запуску Doomsday Entertainment створила п’ятихвилинний ролик, в якому роллери з Flipper’s крадуть ковзани.
У фільми також з’явився Dr. Dre у епізодичній ролі.
За словами лейбла, вони прагнули зробити матеріал максимально реальним. Щоб досягти цього, вони працювали з колишнім професійним роллером та оператором Коннором О’Браєном, щоб відстежувати дію і глядачі відчували себе зануреними у пограбування.
Завдяки своїй попередній роботі для свого бренду Beats by Dre Dr. Dre продовжував докладати зусиль для встановлення зв’язку з поколінням Z за допомогою кінематографічної роботи. Він продовжує цю роботу через ковзани The Chronic, підключаючись до зростаючої субкультури роллерів.
Ті, хто зацікавлений в отриманні пари власних роликових ковзанів, випущених лімітованим тиражем, матимуть безліч можливостей онлайн і особисто: шанувальники в Лондоні та Нью-Йорку можуть зайти в магазини Flipper 16 листопада і купити пару, поки вони є, а решта можуть виграти самостійно через лотерею на офіційному сайті.