Рок-зірка Yungblud створив прикраси зі своєї жуйки
21 Жов 2022, 11:36

Рок-зірка Yungblud створив прикраси зі своєї жуйки

Британська рок-зірка Yungblud, Домінік Гаррісон, та бренд жуйки без цукру 5 Gum знайшли нове застосування для використаної жувальної гумки – прикраси. Співак об’єднався з брендом материнської компанії Mars Wrigley та ювеліром Грегом Юна, щоб створити лінію прикрас, використовуючи жувальну гумку Yungblud, яку назвали Masterpieces.

П’ятнадцять пожованих шматочків жувальної гумки Cobalt Peppermint 5 Gum були відправлені ювеліру Юні та перетворені на кулони. Немає однакових прикрас. Кожна з них містить шматочок синьої жувальної гумки в його первісній формі, укладений у органічне скло.

Підвіска інкрустована білими діамантами та прикрашена вигравіруваним логотипом 5 Gum та підписом Юни. Ланцюжок із 14-каратного білого золота. Прикраси поставлятимуться у спеціально розробленій скриньці 5 Gum із зовнішнім написом, що вказує номер видання.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ювелірні вироби також мають сертифікат автентичності та набір жувальної гумки Cobalt Peppermint 5 Gum, випущеної лімітованим тиражем, з ім’ям та зображенням Yungblud.

«Як бренд, який прагне бути найавантюрнішим і унікальним брендом для хвилюючих моментів життя, партнерство 5 Gum з двома по-справжньому сміливими мистецькими геніями, такими як Yungblud і Грег Юна, було звичним і великою честю», — сказав старший директор з маркетингу компанії Mars Wrigley Джастін Холлін-Тауб.

Жувальна гумка була частиною передконцертного ритуалу Yungblud під час його туру по США, спонсорованого 5 Gum та присвяченого випуску альбому у вересні.

Ідея кампанії належить PR-партнеру Mars Wrigley компанії Weber Shandwick.

«Знаючи, що покоління Z — це покоління руйнівників бар’єрів, які шукають гострих відчуттів та майбутніх лідерів, ми хотіли співпрацювати з художником, який вірний цьому поколінню та його переконанням, мріям та досягненням, і робить їхні голоси почутими через своє мистецтво». – розповіла креативна директорка групи Weber Shandwick Кейт Салліван.

«Мені подобаються ці прикраси, створені Грегом Юна, – йдеться у заяві Yungblud. «Його робота на вищому рівні, і той факт, що деякі з моїх шанувальників мають шанс стати володарем маленького шматочка історії, просто дивовижний».

Доходи від продажу прикрас підуть у фонд National Independent Venue Foundation, робота якого полягає у збереженні та підтримці екосистеми незалежних концертних майданчиків і промоутерів у США.

Розкажіть друзям про новину