Мережа фаст-фуду представила гострі соуси для морозива
21 Вер 2022, 11:33

Мережа фаст-фуду представила гострі соуси для морозива

Американська мережа фаст-фуду Zaxby’s уклала партнерську угоду з брендом ескімо для гурманів Frios, щоб створити соуси Saucesicles, прагнучи виділити бренд та віддати шану улюбленим соусам Zaxby’s. Це соціальна активація від агентства Tombras, яке працює із Zaxby’s з 2019 року.

З усіх наявних 12 соусів мережі Zaxby’s, Saucesicles доступні у двох найкращих варіантах: Zax Sauce має солодкий, гострий та вершковий смак, приготовлений із секретної суміші вустерширського соусу, чорного перцю та спецій та Tongue Torch, який має м’який гострий смак суміші томатів з часником, паприкою, куркумою та лаймом.

«Saucesicles були створені для наших найвідданіших шанувальників, які не можуть насититися нашими фірмовими соусами. Співпраця з Frios заснована на смаку, що поєднує два знакові південні бренди», — сказав Патрік Швінг, директор з маркетингу та стратегії Zaxby’s.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Хоча Saucesicles недоступні в магазинах Zaxby’s, починаючи з 19 вересня можна запросити безкоштовну доставку однієї коробки із восьми Saucesicles (по чотири кожного смаку) через сайт.

Кліфф Кеннеді, генеральний директор і засновник Frios, сказав: «Партнерство з Zaxby’s у цьому єдиному у своєму роді проекті стало фантастичною можливістю втілити в життя унікальну ідею Zaxby’s про нову пропозицію їхніх соусів».

Кампанія проходитиме у Twitter, Instagram, TikTok та Facebook до кінця місяця.

Розкажіть друзям про новину