Samsung, яка мала найбільшу частку ринку смартфонів у світі станом на липень 2022 року, готується до більш жвавого періоду осіннього продажу за допомогою глобальної кампанії, яка привертає увагу до своєї останньої лінійки складних смартфонів. Бренд намагається зробити складні пристрої популярнішими, оскільки попит на такі телефони зростає. Міжнародна компанія, постачальник маркетингових досліджень, консультаційних послуг International Data Corp прогнозує, що до 2025 року сегмент складних пристроїв вартуватиме 29 млрд доларів.
Ідея кампанії полягає в тому, що мобільні компанії, як правило, щорічно продають практично ті самі моделі з поступовими змінами, але Samsung обіцяє більш масштабні інновації.
«Категорія мобільних пристроїв стала застояною, і споживачі стикаються з морем одноманітності», — сказала Соня Чанг, віце-президент, керівник відділу маркетингу бренду та глобальної кампанії запуску Samsung Mobile. «Ми вважаємо, що наші складні пристрої можуть надихнути та мотивувати спробувати нові мобільні можливості».
Драматичний ролик Samsung, створений агентством Wieden+Kennedy Amsterdam, розповідає історію, в якій головну героїню, яка клянеться, що ніколи не змінить свій смартфон, почали переслідувати бачить речі, які можна скласти: книга, бутерброд, кришка унітазу, колеги по йозі та інше.
«У морі одноманітності виділятись може бути нервовим досвідом. Ми спробували відбити тривогу деяких користувачів при думці про перехід на Samsung за допомогою кумедної, але трохи лякаючої історії», — йдеться у заяві Еда Олхагарая та Рамони Тодокі, креативних директорів W+K Amsterdam. «Психологічний трилер здається ідеальним жанром, щоб передати ці почуття та пожартувати з них. Зрештою, бути іншим або купувати інше — це не травматичний досвід, якого деякі можуть побоюватися. Принаймні це звільняє».
Поряд з основним фільмом Samsung представлено п’ять коротших роликів, що демонструють гнучкі функції пристрою в реальних сценаріях.
Індустрія смартфонів знаходиться в хиткому положенні. Згідно з аналізом Gartner, після сплеску зростання під час пандемії глобальні продажі мобільних телефонів цього року впадуть на 7,1%. Як стресові чинники вони назвали зростання інфляції, війну в Україні та карантин у Китаї.