Футбольний клуб «Шахтар» виставив на продаж цифрову копію поля «Донбас Арена»
09 Сер 2022, 10:16

Футбольний клуб «Шахтар» виставив на продаж цифрову копію поля «Донбас Арена»

Один із найтитулованіших клубів України підписав меморандум із Міністерством цифрової трансформації України, яке координує фандрейзингову платформу UNITED24. Клуб буде підтримувати напрям «Медична допомога».

Першим спільним проєктом «Шахтаря» та UNITED24, який має сприяти збільшенню обсягу благодійних пожертв на підтримку України, стане програма «Разом за Україну» (Pitch in for Ukraine). Її ідея полягає в тому, щоб продати за благодійні внески віртуальні поля відомих українських стадіонів. 

Людина з будь-якого куточка світу, яка хоче підтримати Україну, може зробити внесок та стати співвласником стадіону в цифровому форматі. До кожного цифрового фрагмента футбольного поля «PoP» (Pixel of the Pitch, або Польового пікселя) додається офіційний електронний сертифікат з іменем донора та унікальним номером видання.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Колишній стадіон «Шахтаря» став першим віртуальним полем кампанії. Цифрова версія легендарної «Донбас Арени» містить 154 000 пікселів, які фанати можуть обирати залежно від одного із шести рівнів пожертв. Наприклад, Бронзовий піксель коштує 680 грн. Кожен такий піксель — це окремий фрагмент поля розміром із футбольний м’яч — 22 кв. см. Кошти від продажу пікселів будуть спрямовані на програми допомоги дітям від фонду Shakhtar Social, «Медичну допомогу» через UNITED24, гуманітарні проєкти фондів Saving lives та KSE Foundation. Пікселі можна буде придбати з 23 серпня на сайті.

Окрім цього, у матчах групового етапу Ліги чемпіонів УЄФА сезону 2022/23 на ігровій формі «Шахтаря» буде нанесено логотип UNITED24. 

Ініціатива Президента України Володимира Зеленського UNITED24 — потужний проєкт, який дозволяє фокусувати увагу всього світу на війні в нашій країні та залучати ресурси, необхідні для захисту незалежності, вирішення гуманітарних проблем і відновлення зруйнованої інфраструктури. «Шахтар» — відомий український бренд у Європі й світі, і ми докладемо максимум зусиль, щоб капіталізувати нашу впізнаваність у реальну допомогу, залучити якнайбільше коштів на підтримку України. Для нас це велика відповідальність — бути партнером платформи UNITED24.
Сергій Палкін
генеральний директор ФК «Шахтар»
За три місяці роботи фандрейзингової платформи UNITED24 ми отримали внески на суму в понад 6 мільярдів гривень зі 110 країн. Водночас ми відчуваємо й розуміємо, що багато людей в усьому світі більше не можуть тримати Україну в центрі своєї уваги, — багато хто з них вже зробив одну чи більше пожертв на підтримку нашої держави. Саме тому важливо розвивати нові форми фандрейзингу. Спільний проєкт із ФК «Шахтар» Pitch in for Ukraine належить до таких проєктів. Я впевнений, що він буде успішним і не тільки допоможе залучити кошти, але й знову приверне увагу до України, що є дуже важливим завданням.
Михайло Федоров
Віцепрем’єр-міністр — Міністр цифрової трансформації України

Розкажіть друзям про новину