Каннські леви проходять у цьому році офлайн з 20 по 24 червня. MMR зібрав роботи українських креативніків, що потрапили в шортлісти. Вже завтра дізнаємося, чи отримають нагороди ці проєкти.
Craft/Design
«Невічний логотип. Брендинг для Зони, яка зникає» від BANDA AGENCY, Kyiv / THE OTHER LAND, Kyiv у категоріях Creation of a New Brand Identity, Posters.
Брендинг заповідника «Хортиця» від BICKERSTAFF.734, Kyiv у категоріях Creation of a New Brand Identity, Brand Collateral.
Motherland Pride від SAATCHI & SAATCHI UKRAINE у категорії Spatial & Sculptural Exhibitions and Experience.
Craft/Digital Craft
Краудфандингова платформа «Зерна правди» від Postmen у категорії Personalised Storytelling & Experience.
Craft/Industry Craft
Брендинг заповідника «Хортиця» від BICKERSTAFF.734, Kyiv у категорії Typography Outdoor.
Ілюстрації з позиціями 5, 7, 9, 20, 22, 28 з формою блакитної таблетки PrEP від ANGRY у категорії Typography Outdoor.