Carlsberg подарував таксистам вихідний для перегляду футбольного матчу
06 Чер 2025, 17:25

Carlsberg подарував таксистам вихідний для перегляду футбольного матчу

Пивний бренд Carlsberg і УЄФА представили програму «Fare Game», щоб віддячити таксистам-фанатам футболу, які часто пропускають важливі спортивні події через робочий графік.

На їхнє здивування, таксистам дали вихідний і надали можливість подивитися півфінал Ліги націй УЄФА між Німеччиною та Португалією 4 травня.

Лінсі Вудс, глобальна бренд-директорка Carlsberg, сказала: «Ми прагнемо надати вболівальникам у всьому світі доступ до найкращого футболу і вирішили, що настав час таксистам самостійно відчути магію футболу. «Fare Game» дав їм можливість насолодитися культовим футбольним матчем наживо, досвідом, який вони так часто пропускають, і який став ще більш особливим завдяки тому, що вони могли поділитися ним з колегами-таксистами, які так само люблять футбол».

Carlsberg співпрацював з креативним агентством Fold7 над цією кампанією, а фільм був знятий компанією Stink.

Розкажіть друзям про новину