Пивний бренд Carlsberg і УЄФА представили програму «Fare Game», щоб віддячити таксистам-фанатам футболу, які часто пропускають важливі спортивні події через робочий графік.
На їхнє здивування, таксистам дали вихідний і надали можливість подивитися півфінал Ліги націй УЄФА між Німеччиною та Португалією 4 травня.
Лінсі Вудс, глобальна бренд-директорка Carlsberg, сказала: «Ми прагнемо надати вболівальникам у всьому світі доступ до найкращого футболу і вирішили, що настав час таксистам самостійно відчути магію футболу. «Fare Game» дав їм можливість насолодитися культовим футбольним матчем наживо, досвідом, який вони так часто пропускають, і який став ще більш особливим завдяки тому, що вони могли поділитися ним з колегами-таксистами, які так само люблять футбол».
Carlsberg співпрацював з креативним агентством Fold7 над цією кампанією, а фільм був знятий компанією Stink.