Купуй за бонуси все: АЗК UPG відновили програму лояльності
01 Сер 2022, 17:00

Купуй за бонуси все: АЗК UPG відновили програму лояльності

Війна навчила обіймати клієнтів ще міцніше

Щойно подолавши найпотужнішу паливну кризу, яку спричинили бойові дії, ажіотажний попит та довжелезні черги, ринок пального знайшов сили відновити конкурентне середовище. 

Сильніший на цьому ринку не той, хто отримує надприбуток, а той, хто найлояльніше ставиться до клієнта. Війна навчила: гроші – ніщо, увага та повага – все.

За словами маркетинг-директора компанії UPG Надії Гануліч-Манукян: «Паливний бізнес став, як ніколи, соціально відповідальним. Ми хочемо підтримати наших клієнтів у складні часи і віддячити їм за довіру АЗК UPG. Тому ми не лише налагодили постачання якісного пального, яке відповідає стандартам Євро-5 – те, до чого ми привчили наших клієнтів, а й повністю повернули програму лояльності в тому вигляді, якою вона була до воєнного стану». 

Всеукраїнська мережа АЗК UPG стала першою компанією серед великих гравців на українському ринку нафтопродуктів, яка відновила довоєнні правила гри і повернула нарахування та списання бонусів на всі види товарів у мережі АЗК. 

За що клієнти цінують програму лояльності UPG

Бонуси на UPG – це фактично віртуальні гроші, які компанія повертає клієнту як винагороду за те, що витратив кошти саме у мережі АЗК: чи то на пальне, чи будь-який товар в магазині або з меню VIVO café. 

Бонуси нараховуються миттєво і це легко відстежити у фірмовому додатку UPG:

  • до 40 коп. за кожен літр пального
  • 2% від суми покупок у VIVO café і товарів у магазині. 

Бонуси, які були накопичені до початку воєнного стану, знову активні.

Витрачати бонуси можна як на пальне, так і на їжу або будь-які товари у фірмовому магазині. При цьому, розуміючи, що зростання цін на пальне вдарило по кишені більшості споживачів, компанія UPG не обмежує клієнтів ні за сумою списання бонусів, ані за кількістю транзакцій на день. 

UPG – на боці клієнта

Усвідомлюючи розгубленість автовласників в умовах дефіциту пального, компанія скасувала усі ліміти на продаж пального за наявності фірмового додатку UPG, а також дозволила заливати пальне в каністри.

Навіть в часи ажіотажного попиту на пальне, орієнтуючись на платоспроможність своїх клієнтів, компанія зберігала стабільну цінову політику, утримуючи прайс на мінімально можливому рівні. Задоволений клієнт – це сенс існування компанії UPG.

Розкажіть друзям про новину