Керівник відділу ефірного промо та дизайну ТЕТ про просування телепродуктів і створення контенту
03 Сер 2022, 14:16

Керівник відділу ефірного промо та дизайну ТЕТ про просування телепродуктів і створення контенту

Війна вплинула на функціонування всіх галузей України, у тому числі й телебачення. Телеканал ТЕТ зазнав змін як в режимі організації роботи команди, так і у візуальному оформленні та позиціонуванні. 

ТЕТ продовжує ефірне мовлення та навіть бере участь у Promax Europe Awards, найпрестижнішому світовому конкурсі у сфері маркетингу, дизайну та промоушену. Про суддівство та як працює команда телеканалу зараз, ділиться Олександр Кулаков, керівник відділу ефірного промо та дизайну ТЕТ.

«Дизайн насамперед про функціональність, а вже потім про красу» — Редизайн і візуальні зміни в ефірі ТЕТ

Від початку війни відділ дизайну телеканалу ТЕТ працював над редизайном. Це рішення було продиктоване часом: через війну ми відчули необхідність цих змін і одразу ж перейшли до дій, аби підкреслити свою любов до України та підтримати позитивний настрій українців.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Водночас нашій старій графіці вже майте три роки, тому вона вимагала допрацювання та актуалізації. До того ж завдяки торішньому нейродослідженню ми знали, що саме треба покращити. Нам важливо бути почутими нашими глядачами. Дизайн насамперед про функціональність, а вже потім про красу. 

Квінтесенція потреби та контексту вилилася в те, що ТЕТ став синьо-жовтим.

Квінтесенція потреби та контексту вилилася в те, що ТЕТ став синьо-жовтим, покращилася читабельність тексту та змінилися пріоритети навігації в ефірі. Також нова дизайн-концепція добре накладається на діджитальні прояви телеканалу.

«Оскільки неможливо мовчати про події, ми намагаємося імплементувати актуальні теми в наші анонси та промо» — Мотиваційний контент у контексті війни

На початку війни ефір ТЕТ показував, як і всі телеканали, телемарафон «Єдині новини» (#UAразом), тому про промо навіть і не було мови. Як тільки в нас стабілізувалася сітка, і ми зрозуміли, що можемо повертатися до нашої місії підіймати настрій і дарувати усмішки, виникла потреба розповісти глядачам, які продукти зараз в ефірі ТЕТ. 

Варто розказати, як саме ми зараз говоримо про наші продукти, адже телеканал завжди був більш неформальним і вільним у комунікації, без пафосу, страждань, із легшим і веселішим контентом. Оскільки неможливо мовчати про події, ми намагаємося імплементувати актуальні теми в наші анонси та промо. Наприклад, головні героїні серіалу «Всі жінки — відьми» в наших меседжах тепер прив’язані до Чорнобаївки та Конотопу. 

Також робимо мотиваційні матеріали, у яких порушуємо серйозні теми, використовуючи знайомі нам монтажні прийоми, аби зробити їх унікальними та цікавими. Наші ролики бере на свої офіційні сторінки в соцмережах навіть Верховна Рада та Національна поліція, тому ми раді робити контент, який подобається широкій аудиторії та допомагає підтримувати бойовий дух.

Дарувати радість — у ДНК телеканалу ТЕТ, до того ж у нас з’явився другий слоган «Світло завжди перемагає морок», тому хочеться створювати те, що виходить за межі просто промо, спираючись на теми медійного поля. На щотижневих статусах наша команда обговорює тренди: якщо бачимо, що багато музикантів виразили свою підтримку України — розповідаємо про те, що світові зірки підтримують нашу державу в боротьбі за свободу та незалежність. Такі події постійно відстежуємо та намагаємося інтегрувати в ефір у формі, яка допомагає дивитися на життя «світліше». 

«Щодо мотивації команди — я пишаюся тим, що в нас така відповідальна команда та кожен із нас розуміє, як може бути корисним на своєму місці» — Ефективність команди під час війни

Карантин змусив нас задуматися, як працювати не менш ефективно в умовах віддаленої роботи. Коли люди залишилися вдома, побачили сильні та слабкі місця від такого формату організації праці — ми швидко зрозуміли, що карантин — це не відпустка, треба себе дисциплінувати. 

Щодо мотивації команди — я пишаюся тим, що в нас така відповідальна команда та кожен із нас розуміє, як може бути корисним на своєму місці. І навіть знаходячись у різних часових поясах, ми весь час на звʼязку та проводимо онлайн-зустрічі, на яких обговорюємо задачі. Також завдяки плануванню усі розуміють межі своєї відповідальності.  

Якщо працюємо над проєктами, які виходять за ефірні комунікації, збираємося всі разом і проводимо шторминг, як це було й до війни. 

Олександр уже двічі був суддею найпрестижнішого світового конкурсу у сфері маркетингу, дизайну та промоушену Promax Europe Awards, та, попри війну у країні, його запросили оцінювати роботи й цього року.  

Телеканал ТЕТ також бере участь у конкурсі, але як учасник: ще до війни команда надіслала свій кейс з інтервʼю з дворічним головним героєм серіалу «#ЯЖЕБАТЬ». Оригінальність роботи полягає в її технологічності: маленька дитина «заговорила» завдяки ліпсінк-технології Wav2Lip. Цього тижня Promax оголосив шортлист: ТЕТ потрапив у номінацію!

«Promax — серйозний професійний простір, який мотивує робити видатні проєкти» — Участь та суддівство у світовому конкурсі Promax Europe Awards і чого чекати цього року

Вперше на Promax я потрапив у 2018 році: коли ти опиняєшся у цій атмосфері телевізійників, розумієш, наскільки ця спільнота масштабна та високорозвинена. Звертаючи увагу на досвід інших телеканалів, бачиш, що професіонали слідкують за подіями, поведінкою глядачів, аналізують і розуміють, як змінюється вживання контенту. Це постійне спостереження впливає на подальше промо: які канали та тренди використовуватимуться, створюються революційні методи просування. Promax — серйозний професійний простір, який мотивує робити видатні проєкти. 

Суддівство на конкурсі стало для мене особливим унікальним досвідом, адже мені вдалося не тільки оцінювати, але й поспілкуватися з суддями особисто. Це допомогло дізнатися, які в інших творців є складності, обмеження, скільки часу та грошей їм треба для створення кампаній — безпосередня бесіда з людьми дозволила зрозуміти, як вони оцінюють роботи та де черпають натхнення. 

Після кожного Promax ми збираємося командою ТЕТ, обговорюємо тренди та аналізуємо результати конкурсу, намагаємося зʼясувати, чому робота, наприклад, перемогла. Постійне знаходження в одному інформаційному полі подій у сфері телебачення допомагає нам робити свої проєкти краще та цікавіше, підвищувати свої стандарти. 

Основними в роботах європейських конкурсантів стали соціальні ідеї, адже це бентежить всіх, і завжди актуально створювати соціально важливі проєкти. 

У роботах учасників Promax оцінюю нестандартність, пошук поведінкових інсайтів і нетривіальних проявів. Коли промо базується не на первинних асоціаціях, кампанія буде більш успішною. Також звертаю увагу на те, яка проведена робота зі звуком, монтажем, які обрані носії, адже зараз будь-що може бути медіа, важливо як і з яким меседжем проводиться комунікація. 

Зараз ми існуємо в умовах війни, та іноді складно розуміти, що люди у світі живуть іншими темами та переживаннями. Основними в роботах європейських конкурсантів стали соціальні ідеї, адже це бентежить всіх, і завжди актуально створювати соціально важливі проєкти. 

Команда телеканалу ТЕТ робить свій інформаційний внесок у перемогу України та вірить, що завдяки неймовірному єднанню нашого народу немає нічого неможливого.

Розкажіть друзям про новину