Передноворічні кампанії національної лотереї Нідерландів вирушали у чарівні світи із зірками із царства тварин, наприклад їжак та кішка. Цього року в центрі уваги рекламного ролика, створеного агентством TBWA\NEBOKO опинилася хаскі на ім’я Фріда.
Як і в попередніх роликах, ідея кампанії полягає в тому, що деякі речі в житті важливіші за великий приз. Цей останній рекламний ролик розповідає про сина, який взяв свого батька у подорож після виграшу в лотерею.
У попередніх фільмах лотереї фігурували собака на ім’я Фреккель, їжачок Фредді, кіт на ім’я Фруммель і годинник із зозулею Фрітсі.
«Щороку очікування від нашої нової кампанії високі. Цього року ми вирішили продовжити традицію, яку розпочали кілька років тому. Батько та син — головні герої, а хаскі відіграє другорядну роль», — заявив Майкл Кастелінс, бізнес-директор національної лотереї. «Ми сподіваємося знову зачепити людей у Нідерландах цією гарною і зворушливою історією. Поділ любові і щастя — це те, що не може бути виражене в грошах, і це почуття, яке ми хочемо викликати».
Національна лотерея Нідерландів у цей час щорічно проводить кампанію, тому що в Нідерландах розіграш лотереї напередодні Нового року є святковою традицією. Цього дня джекпот є найбільшим — 30 мільйонів євро.