Зворушливий різдвяний ролик розповів про пригоду батька та сина з улюбленим псом
14 Гру 2022, 16:25

Зворушливий різдвяний ролик розповів про пригоду батька та сина з улюбленим псом

Передноворічні кампанії національної лотереї Нідерландів вирушали у чарівні світи із зірками із царства тварин, наприклад їжак та кішка. Цього року в центрі уваги рекламного ролика, створеного агентством TBWA\NEBOKO опинилася хаскі на ім’я Фріда.

Як і в попередніх роликах, ідея кампанії полягає в тому, що деякі речі в житті важливіші за великий приз. Цей останній рекламний ролик розповідає про сина, який взяв свого батька у подорож після виграшу в лотерею.

https://www.youtube.com/watch?v=4ze0ODmMMtU&ab_channel=ADdictive

У попередніх фільмах лотереї фігурували собака на ім’я Фреккель, їжачок Фредді, кіт на ім’я Фруммель і годинник із зозулею Фрітсі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Щороку очікування від нашої нової кампанії високі. Цього року ми вирішили продовжити традицію, яку розпочали кілька років тому. Батько та син — головні герої, а хаскі відіграє другорядну роль», — заявив Майкл Кастелінс, бізнес-директор національної лотереї. «Ми сподіваємося знову зачепити людей у Нідерландах цією гарною і зворушливою історією. Поділ любові і щастя — це те, що не може бути виражене в грошах, і це почуття, яке ми хочемо викликати».

Національна лотерея Нідерландів у цей час щорічно проводить кампанію, тому що в Нідерландах розіграш лотереї напередодні Нового року є святковою традицією. Цього дня джекпот є найбільшим — 30 мільйонів євро.

Розкажіть друзям про новину