Прикрашений золотом кінь і карета їздили містом Челсі, Лондон, щоб просувати випуск нового смаку бутербродних паст бренду Marmite, дочірньої компанії Unilever.
Рекламне агентство Adam&EveDDB створило зовнішню рекламну кампанію, розмістивши рекламу в різних місцях і запустивши такі фрази, як: «One either loves it or one finds it really rather beastly».
Кампанія триватиме до 26 червня і включатиме серію діджитал білбордів. Наприклад, біля універмагу Harrods розміщено білборд із написом: «One either loves it or regurgitates in one’s designer handbag»; інший на набережній Челсі говорить: «One either loves it or would rather gargle Thames Water»; а третя в Найтсбрідж говорить: «One either loves it or has to rinse one’s mouth with Earl Grey».
Соціальна кампанія проходитиме у Facebook, Twitter та Instagram, а також включатиме друковану рекламу. Компанія Mindshare спланувала медіа-стратегію Marmite, а компанії WCommunications було доручено роботу зі споживачами.
Це друга кампанія, створена агентством Adam&EveDDB для Marmite після того, як агентство очолило кампанію Marmite Dynamite у 2020 році.