Animal Político – незалежне мексиканське медіа, створене чотири роки тому, яке завдяки своїй роботі стало одним із головних у країні. Воно допомагає громадянам перевіряти чутки, що циркулюють у соціальних мережах, за допомогою верифікатора під назвою The Hound.
Завдяки своїй ролі та з метою підвищення обізнаності про вплив дезінформації у медіа, ця організація разом з Weber Shandwick та McCann Mexico розробила перший Всесвітній музей брехні.
На цьому веб-сайті можна переглянути виставку, присвячену боротьбі з дезінформацією. На основі фейкових новин, що поширюються в соціальних мережах, та у співпраці з художниками, які використовують інструменти штучного інтелекту, цей віртуальний простір, що доступний з будь-якої точки світу, візуально демонструє негативний вплив цих нібито новин, який може вплинути на життя людей.
Родріго Таркіно, креативний віце-президент Weber Shandwick в Мексиці, заявив: «Наша сфера діяльності полягає в розробці ініціатив, які роблять наших клієнтів значущими і створюють важливі зв’язки з їхньою аудиторією. Цей перший Всесвітній музей брехні передбачає саме це і вирішує одну з головних проблем нашого часу».