«Знижка 50% від ціни, яку вигадали вчора»: постери висміяли «вигідні» пропозиції на Чорну п’ятницю
25 Лис 2024, 16:42

«Знижка 50% від ціни, яку вигадали вчора»: постери висміяли «вигідні» пропозиції на Чорну п’ятницю

Бренд доглядової косметики The Ordinary вважає, що розпродажі під час Чорної п’ятниці можуть принести більше шкоди, ніж користі, заохочуючи людей купувати швидко і часто без вагомої причини.

Саме тому The Ordinary та агенція Uncommon Creative Studio представили кампанію, що зосереджується на нещирих «пропозиціях», які індустрія може запропонувати на Чорну п’ятницю.

Новина за темою
Промо чи FOMO: бренд косметики виступив проти імпульсивних покупок під час Чорної п’ятниці

Зовнішня реклама використовує яскраві цінники та імітує мову тактики продажів, щоб викрити приховану правду, яка стоїть за цими знижками та пропозиціями.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ці стикери зі зниженими цінами супроводжуються текстом, який попереджає покупців про фейкові та нечесні пропозиції, з якими вони можуть зіткнутися.

Стикери були відскановані вручну і нанесені на постери, щоб відобразити ці пропозиції так, ніби їх можна було побачити в магазині.

Розкажіть друзям про новину