Зірка The Pussycat Dolls перетворила сором за піт на предмет гордості у кампанії Doritos
04 Вер 2024, 11:23

Зірка The Pussycat Dolls перетворила сором за піт на предмет гордості у кампанії Doritos

Учасниця гурту The Pussycat Dolls Ешлі Робертс знялась у дуже пітній рекламі бренду снеків Doritos Extra Flamin’ Hot.

Невдовзі після того, як співачка потрапила в заголовки газет через спітнілий одяг на червоній доріжці прем’єри фільму «Чужий: Ромул», зухвала кампанія Doritos додала трохи гумору в цю незручну ситуацію.

На новому білборді Extra Flamin’ Hot у Лондоні зображена зірка, яка тримає пакетик гострих чипсів Doritos у просякнутій потом сукні. Реклама є сміливим нагадуванням про те, що поту не варто соромитися.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Що я можу сказати? Понад чверть людей кажуть, що пітніють після вживання гострої їжі, і я одна з них», — сказала Робертс. Вона продовжила висловлювати свою любов до закусок Extra Flamin’ Hot, незважаючи на піт, який може з’явитися після них.

Старший менеджер з маркетингу Extra Flamin’ Hot Роб Потьє долучився до розмови, підкресливши, що кампанія перетворила сором зірки за пітливість на предмет гордості.

Використовуючи останні заголовки, кампанія змогла трансформувати невдачу з гардеробом, створивши відповідну кампанію про ситуацію, перетворивши щось негативне на щось позитивне.

Згідно з дослідженням, проведеним Extra Flamin’ Hot, кожен четвертий британець раніше зазнавав «сорому від поту», або хтось вказував йому на його плями від поту.

При цьому 72% сказали, що відчувають дискомфорт, коли їхній піт видно, а 45% сказали, що їм було соромно. 52% відсотки британців також сказали, що найгірший час для пітливості — це перше побачення, а 24% вважають, що надмірне потовиділення відштовхує. Лише 30% вважають, що це нормально — бути помітно спітнілим після вживання гострої їжі.

Розкажіть друзям про новину