Учасниця гурту The Pussycat Dolls Ешлі Робертс знялась у дуже пітній рекламі бренду снеків Doritos Extra Flamin’ Hot.
Невдовзі після того, як співачка потрапила в заголовки газет через спітнілий одяг на червоній доріжці прем’єри фільму «Чужий: Ромул», зухвала кампанія Doritos додала трохи гумору в цю незручну ситуацію.
На новому білборді Extra Flamin’ Hot у Лондоні зображена зірка, яка тримає пакетик гострих чипсів Doritos у просякнутій потом сукні. Реклама є сміливим нагадуванням про те, що поту не варто соромитися.
«Що я можу сказати? Понад чверть людей кажуть, що пітніють після вживання гострої їжі, і я одна з них», — сказала Робертс. Вона продовжила висловлювати свою любов до закусок Extra Flamin’ Hot, незважаючи на піт, який може з’явитися після них.
Старший менеджер з маркетингу Extra Flamin’ Hot Роб Потьє долучився до розмови, підкресливши, що кампанія перетворила сором зірки за пітливість на предмет гордості.
Використовуючи останні заголовки, кампанія змогла трансформувати невдачу з гардеробом, створивши відповідну кампанію про ситуацію, перетворивши щось негативне на щось позитивне.
Згідно з дослідженням, проведеним Extra Flamin’ Hot, кожен четвертий британець раніше зазнавав «сорому від поту», або хтось вказував йому на його плями від поту.
При цьому 72% сказали, що відчувають дискомфорт, коли їхній піт видно, а 45% сказали, що їм було соромно. 52% відсотки британців також сказали, що найгірший час для пітливості — це перше побачення, а 24% вважають, що надмірне потовиділення відштовхує. Лише 30% вважають, що це нормально — бути помітно спітнілим після вживання гострої їжі.