Бренд косметичних засобів по догляду за шкірою E.l.f. Skin запустив рекламну кампанію «Divine Skintervention», яка заохочує споживачів до гріхів у догляді за шкірою.
«Divine Skintervention» від E.l.f. Skin використовує гумор для маркетингу серед споживачів покоління Z. Згідно з даними Statista, на які посилається E.l.f., ця когорта використовує більше засобів для догляду за шкірою, ніж будь-яке інше покоління. Однак, згідно з внутрішніми опитуваннями компанії, представники покоління Z також винні у скоєнні «гріхів у догляді за шкірою».
В основі кампанії лежить ролик за участю акторки-комікесси та зірки серіалу «Хитрощі» Меган Сталтер, яка заохочує споживачів до таких «гріхів», як вмивання будь-яким старим засобом та купівля дорогих гаджетів для догляду за шкірою. Сталтер одягнена у костюм диявола, що добре пасує до прийдешнього сезону Гелловіну.
Кампанія, розроблена та вироблена агентством Day One, буде розміщена на найбільших стримінгових платформах, таких як Disney+, Peacock, Amazon Prime, Hulu, Netflix та Paramount+. Кампанія також включає інтерактивну цільову сторінку в США та Великобританії, яка генерує рекомендації щодо продуктів на основі «сповідей» споживачів.
«Divine Skintervention» продовжує зусилля E.l.f. стати розважальним брендом, який взаємодіє зі споживачами, особливо з поколінням Z.