Зірка серіалу «Хитрощі» закликала грішити у догляді за шкірою
17 Вер 2024, 10:46

Зірка серіалу «Хитрощі» закликала грішити у догляді за шкірою

Бренд косметичних засобів по догляду за шкірою E.l.f. Skin запустив рекламну кампанію «Divine Skintervention», яка заохочує споживачів до гріхів у догляді за шкірою.

«Divine Skintervention» від E.l.f. Skin використовує гумор для маркетингу серед споживачів покоління Z. Згідно з даними Statista, на які посилається E.l.f., ця когорта використовує більше засобів для догляду за шкірою, ніж будь-яке інше покоління. Однак, згідно з внутрішніми опитуваннями компанії, представники покоління Z також винні у скоєнні «гріхів у догляді за шкірою».

В основі кампанії лежить ролик за участю акторки-комікесси та зірки серіалу «Хитрощі» Меган Сталтер, яка заохочує споживачів до таких «гріхів», як вмивання будь-яким старим засобом та купівля дорогих гаджетів для догляду за шкірою. Сталтер одягнена у костюм диявола, що добре пасує до прийдешнього сезону Гелловіну.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія, розроблена та вироблена агентством Day One, буде розміщена на найбільших стримінгових платформах, таких як Disney+, Peacock, Amazon Prime, Hulu, Netflix та Paramount+. Кампанія також включає інтерактивну цільову сторінку в США та Великобританії, яка генерує рекомендації щодо продуктів на основі «сповідей» споживачів.

«Divine Skintervention» продовжує зусилля E.l.f. стати розважальним брендом, який взаємодіє зі споживачами, особливо з поколінням Z.

Розкажіть друзям про новину