Visible, диджитал бездротовий оператор від Verizon, залучив Джейсона Александера, відомого за роллю Джорджа Костанцо в «Сайнфелд», до нещодавньої кампанії Metro by T-Mobile «Nada Yada Yada».
Александер був і актором, і режисером для кампанії під назвою «The Truth About Yadas». У двох рекламних роликах двоє керівників відділу маркетингу Metro, одного з них зіграв син Александра, умовляли актора взяти участь у рекламній кампанії Metro, яка стверджує, що їхні бездротові тарифи та цінова політика є повністю прозорими.
Після кількох запитань Александр зрозумів, що їхні плани дійсно містять приховані деталі, і саме тому він вирішив приєднатися до кампанії Visible, де нудне «ля-ля-ля» не існує.
Слоган може нагадати шанувальникам момент із культового ситкому «Сайнфелд».
«У моїй кар’єрі було кілька пам’ятних фраз, які запам’ятовуються, і «ля-ля-ля» — одна з найбільших, — сказав Александр. — Люди схильні говорити «ля-ля-ля» про важливі деталі. Тому я радий, що Visible попросив мене допомогти виділити ті деталі, які інші мобільні оператори додають до своїх тарифів та цін».
«Visible немає чого приховувати, — сказала Енджі Кляйн, президентка Verizon Value. — Коли ми бачимо, як інші бренди заявляють, що у них немає «ля-ля-ля», але ми знаємо, що вони є, ми повинні закликати BS до їхньої «Обіцянки без BS». Якщо ви хочете справжньої прозорості, простоти та чесності від вашого оператора бездротового зв’язку, Visible — це єдиний вибір. І хто може краще розповісти цю історію, ніж Джейсон Александер, людина, яка зробила «ля-ля-ля» відомим».
Ідея та реалізація ролика належить креативній агенції Madwell.