Зірка «Бріджертонів» стала місіс Клаус у рекламі британського ритейлера
07 Лис 2024, 17:07

Зірка «Бріджертонів» стала місіс Клаус у рекламі британського ритейлера

Британська мережа магазинів здоров’я та краси Boots прагне розкрити «магію краси» у різдвяному ролику, в якому роль місіс Клаус зіграла зірка серіалу «Бріджертони» Аджоа Андо.

Кампанія, розроблена у партнерстві з креативним агентством VML, нагадує глядачам, що у ритейлера є подарунок для кожного б’юті-ентузіаста.

На відміну від минулорічних кампаній, цьогорічна має голлівудський вигляд, демонструючи, що місіс Клаус та її ельфи-модники є справжньою рушійною силою, яка стоїть за неймовірною продуктивністю Діда Мороза.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У ролику Boots розповідає про 55 нових косметичних брендів, які компанія запустила минулого року, а також про 46 нових брендів, присвячених сезонним подарункам до Різдва 2024 року.

Розкажіть друзям про новину