Британська мережа магазинів здоров’я та краси Boots прагне розкрити «магію краси» у різдвяному ролику, в якому роль місіс Клаус зіграла зірка серіалу «Бріджертони» Аджоа Андо.
Кампанія, розроблена у партнерстві з креативним агентством VML, нагадує глядачам, що у ритейлера є подарунок для кожного б’юті-ентузіаста.
На відміну від минулорічних кампаній, цьогорічна має голлівудський вигляд, демонструючи, що місіс Клаус та її ельфи-модники є справжньою рушійною силою, яка стоїть за неймовірною продуктивністю Діда Мороза.
У ролику Boots розповідає про 55 нових косметичних брендів, які компанія запустила минулого року, а також про 46 нових брендів, присвячених сезонним подарункам до Різдва 2024 року.