Зірка «Бріджертонів» Реге-Жан Пейдж став героєм кампанії безалкогольного бренду
25 Жов 2023, 14:50

Зірка «Бріджертонів» Реге-Жан Пейдж став героєм кампанії безалкогольного бренду

У рекламному ролику Seedlip, компанії, яка виробляє рослинні замінники алкоголю для використання в безалкогольних міксованих напоях, серцеїд та зірка серіалу «Бріджертони» Реге-Жан Пейдж продемонстрував свою спритність, просуваючи бренд безалкогольних напоїв та новий слоган «Choose Different».

Рекламний ролик дебютував під час Тверезого жовтня і має на меті випередити ключовий сезон святкових продажів, адже Сухий січень вже не за горами.

Цей запуск також збігається із сплеском популярності безалкогольних напоїв.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Choose Different» — це можливість розвинути місце бренду в культурі, оскільки все більше людей шукають збалансовані варіанти пиття» — сказала Кавіта Крішнамурті, генеральна менеджерка Diageo NA.

Кожен четвертий американець знає про рух за тверезість, а 34% повідомили, що мають намір вживати менше алкоголю у 2023 році, згідно з опитуванням компанії NC Solutions. Кожен третій дізнався про сучасний рух за тверезість від друзів і сім’ї, а 63% бачили відповідні пости в соціальних мережах.

Кампанія розроблена агентством Wheelhouse Labs.

За словами Ніколаса Роуленда, старшого менеджера з маркетингу, бренд «перевищує індекси у великих мегаполісах», орієнтуючись на міленіалів та жінок-покупців, що також робить Пейджа ідеальним представником бренду. (Актор, потенційний спадкоємець трону Джеймса Бонда, наразі має у своєму портфоліо аромати Giorgio Armani та електромобілі Audi).

Ролик додає спецефектів до типових реклам із знаменитостями, завдяки тому, що Пейдж матеріалізує коктейлі з повітря. Він підкреслює, що уява необхідна для створення безалкогольного напою і «відкриття світу, якого раніше не існувало», як стверджує Пейдж у відео.

Окрім реклами із зіркою, Seedlip планує випустити серію соціальних роликів з лондонського фестивалю Anomaly, які розповідають про конкретні переваги продукту, такі як нуль цукру та нуль калорій.

Розкажіть друзям про новину