Зірка «Бріджертонів» Реге-Жан Пейдж став героєм кампанії безалкогольного бренду
25 Жов 2023, 14:50

Зірка «Бріджертонів» Реге-Жан Пейдж став героєм кампанії безалкогольного бренду

У рекламному ролику Seedlip, компанії, яка виробляє рослинні замінники алкоголю для використання в безалкогольних міксованих напоях, серцеїд та зірка серіалу «Бріджертони» Реге-Жан Пейдж продемонстрував свою спритність, просуваючи бренд безалкогольних напоїв та новий слоган «Choose Different».

Рекламний ролик дебютував під час Тверезого жовтня і має на меті випередити ключовий сезон святкових продажів, адже Сухий січень вже не за горами.

Цей запуск також збігається із сплеском популярності безалкогольних напоїв.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Choose Different» — це можливість розвинути місце бренду в культурі, оскільки все більше людей шукають збалансовані варіанти пиття» — сказала Кавіта Крішнамурті, генеральна менеджерка Diageo NA.

Кожен четвертий американець знає про рух за тверезість, а 34% повідомили, що мають намір вживати менше алкоголю у 2023 році, згідно з опитуванням компанії NC Solutions. Кожен третій дізнався про сучасний рух за тверезість від друзів і сім’ї, а 63% бачили відповідні пости в соціальних мережах.

Кампанія розроблена агентством Wheelhouse Labs.

За словами Ніколаса Роуленда, старшого менеджера з маркетингу, бренд «перевищує індекси у великих мегаполісах», орієнтуючись на міленіалів та жінок-покупців, що також робить Пейджа ідеальним представником бренду. (Актор, потенційний спадкоємець трону Джеймса Бонда, наразі має у своєму портфоліо аромати Giorgio Armani та електромобілі Audi).

Ролик додає спецефектів до типових реклам із знаменитостями, завдяки тому, що Пейдж матеріалізує коктейлі з повітря. Він підкреслює, що уява необхідна для створення безалкогольного напою і «відкриття світу, якого раніше не існувало», як стверджує Пейдж у відео.

Окрім реклами із зіркою, Seedlip планує випустити серію соціальних роликів з лондонського фестивалю Anomaly, які розповідають про конкретні переваги продукту, такі як нуль цукру та нуль калорій.

Розкажіть друзям про новину