Завдяки флешмобу у соцмережах українці придбали військових облігацій на 30 млн грн
24 Кві 2024, 16:26

Завдяки флешмобу у соцмережах українці придбали військових облігацій на 30 млн грн

22 квітня застосунок Дія представив нові військові облігації, названі на честь тимчасово окупованих міст — «Макіївка» та «Бахчисарай».

У рамках цього був презентований ролик за участю військових із закликом купувати військові облігації, щоб підтримати армію.

У соцмережах розпалилась дискусія щодо купівлі військових облігацій: хтось писав про те, що це корисна та добра ініціатива, яка допоможе Україні, а інші — почали згадувати про корупцію, а також про те, що «облігації дієві, коли влада держави хоче перемогти».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Окрім цього, користувачі почали купляти облігації і ділитись скриншотами з підтвердженням цього факту.

За добу українці накупили облігацій на 30+ мільйонів гривень. Найбільш популярними облігаціями стали «Ялта», «Нова Каховка» та «Сімферополь».

Розкажіть друзям про новину