Завдяки флешмобу у соцмережах українці придбали військових облігацій на 30 млн грн
24 Кві 2024, 16:26

Завдяки флешмобу у соцмережах українці придбали військових облігацій на 30 млн грн

22 квітня застосунок Дія представив нові військові облігації, названі на честь тимчасово окупованих міст — «Макіївка» та «Бахчисарай».

У рамках цього був презентований ролик за участю військових із закликом купувати військові облігації, щоб підтримати армію.

У соцмережах розпалилась дискусія щодо купівлі військових облігацій: хтось писав про те, що це корисна та добра ініціатива, яка допоможе Україні, а інші — почали згадувати про корупцію, а також про те, що «облігації дієві, коли влада держави хоче перемогти».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Окрім цього, користувачі почали купляти облігації і ділитись скриншотами з підтвердженням цього факту.

За добу українці накупили облігацій на 30+ мільйонів гривень. Найбільш популярними облігаціями стали «Ялта», «Нова Каховка» та «Сімферополь».

Розкажіть друзям про новину