Партнер торкається клавіатури частіше, ніж тебе?: закохані можуть замовити кілера для партнера у грі
01 Тра 2023, 12:35

Партнер торкається клавіатури частіше, ніж тебе?: закохані можуть замовити кілера для партнера у грі

«Ще одна гра…»: якщо хтось зустрічався з геймером, то, мабуть, чув цю фразу 1000 разів. Англійське дослідження навіть виявило, що гра Fortnite була причиною розлучення у 5% випадків.

Але тепер, разом з Uncle Grey, інтернет-провайдер Waoo запустив надзвичайно розумне рішення для всіх закоханих, які втомилися від ігор, під назвою «Love Squad» — віртуальний сервіс кілерів, де розчаровані та знехтувані партнери можуть замовити вбивство коханців у грі, якщо їм важко зупинити гру.

«У WAOO ми завжди ставили в центр уваги досвід користувачів, і тому нам також цікаво з гумором звернути увагу на одне з найбільш швидкозростаючих явищ нашого часу, а саме час, який витрачається на ігри». — сказав Сідсе Бек Андерсен, бренд-менеджер Waoo.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Waoo зібрали команду з п’яти найталановитіших професійних геймерів та стрімерів країни: Jaxstyle, Marie Watson, Esther, Tobii та Jørgen Bjørn, які готові здійснювати вбивства у чотирьох найпопулярніших ігрових тайтлах: Counter Strike: GO, GTA5 Online, Fortnite та Call of Duty. І все заради кохання.

Різноманітні творчі підходи та медіа допомагають перенести розмову зі світу геймерів у стосунки пари, а потім і на ширшу аудиторію WAOO. І все це без втрати автентичної розмови та нервовості, що є необхідною умовою для досягнення успіху в ігровій спільноті, яка зазвичай є закритою.

«Ігри — це найбільша індустрія розваг усіх часів, і ми бачимо, як багато брендів намагаються впроваджувати активації в цих всесвітах з високим рівнем креативності та інновацій. Ми вирішили, що «Love Squad» відштовхується від актуальної культурної напруги та розпочинає цікаву розмову». — пояснив Ларс Самуельсен, креативний голова та CSO Uncle Grey.

На сторінці кампанії можна замовити кілера для свого партнера і написати любовне або менш любовне послання, яке буде передано, коли завдання буде виконано.

Розкажіть друзям про новину