Забіг на виживання, боротьба проти влади та інше: гуманітарна організація запустила Смертельні ігри
02 Сер 2024, 17:12

Забіг на виживання, боротьба проти влади та інше: гуманітарна організація запустила Смертельні ігри

Оскільки Олімпійські ігри привертають увагу, агенція VCCP Prague та чеська неурядова організація People in Need скористалися моментом і запустили проєкт «The Deadly Games», щоб привернути увагу до конфліктів і порушень прав людини в країнах, де вони працюють.

«The Deadly Games» протиставляють спортивні сутички на Олімпійських іграх справжнім конфліктам, де йдеться про життя і смерть, щоб привернути увагу до прав людини і правосуддя та підтримати збір коштів на проєкти організації People in Need.

Кампанія побудована на провокації — що, якби ті ж дисципліни, які люди бачать на Олімпійських іграх, з’явилися в повсякденному житті по всьому світу? Спринт на 100 метрів — це забіг на виживання під час перетину кордонів і пошуку притулку. Боротьба — це боротьба з владою з метою мирного протесту.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«The Deadly Games» проводиться в соціальних, друкованих та диджитал медіа протягом всієї Олімпіади.

Для автентичності VCCP Prague та глобальна студія створення контенту Girl&Bear Prague співпрацювали з фотожурналістами з усього світу над відбором зображень. На знімках вказані назви олімпійських видів спорту та підпис: «Багато країн світу змушують своїх людей брати участь у набагато кривавіших змаганнях».

Кампанія «The Deadly Games» була розроблена на безоплатній основі і буде підтримуватися реактивною контент-стратегією, побудованою навколо спортивних досягнень. Вона відстежуватиме події в країнах, де працює організація People in Need, поки ці країни борються за медалі, а також виставлятиме бали та рейтинги. Після завершення кампанії People in Need співпрацюватиме з місцевими художниками, щоб розробити та виготовити медалі для «переможців».

Розкажіть друзям про новину