Забіг на виживання, боротьба проти влади та інше: гуманітарна організація запустила Смертельні ігри
02 Сер 2024, 17:12

Забіг на виживання, боротьба проти влади та інше: гуманітарна організація запустила Смертельні ігри

Оскільки Олімпійські ігри привертають увагу, агенція VCCP Prague та чеська неурядова організація People in Need скористалися моментом і запустили проєкт «The Deadly Games», щоб привернути увагу до конфліктів і порушень прав людини в країнах, де вони працюють.

«The Deadly Games» протиставляють спортивні сутички на Олімпійських іграх справжнім конфліктам, де йдеться про життя і смерть, щоб привернути увагу до прав людини і правосуддя та підтримати збір коштів на проєкти організації People in Need.

Кампанія побудована на провокації — що, якби ті ж дисципліни, які люди бачать на Олімпійських іграх, з’явилися в повсякденному житті по всьому світу? Спринт на 100 метрів — це забіг на виживання під час перетину кордонів і пошуку притулку. Боротьба — це боротьба з владою з метою мирного протесту.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«The Deadly Games» проводиться в соціальних, друкованих та диджитал медіа протягом всієї Олімпіади.

Для автентичності VCCP Prague та глобальна студія створення контенту Girl&Bear Prague співпрацювали з фотожурналістами з усього світу над відбором зображень. На знімках вказані назви олімпійських видів спорту та підпис: «Багато країн світу змушують своїх людей брати участь у набагато кривавіших змаганнях».

Кампанія «The Deadly Games» була розроблена на безоплатній основі і буде підтримуватися реактивною контент-стратегією, побудованою навколо спортивних досягнень. Вона відстежуватиме події в країнах, де працює організація People in Need, поки ці країни борються за медалі, а також виставлятиме бали та рейтинги. Після завершення кампанії People in Need співпрацюватиме з місцевими художниками, щоб розробити та виготовити медалі для «переможців».

Розкажіть друзям про новину