Оскільки Олімпійські ігри привертають увагу, агенція VCCP Prague та чеська неурядова організація People in Need скористалися моментом і запустили проєкт «The Deadly Games», щоб привернути увагу до конфліктів і порушень прав людини в країнах, де вони працюють.
«The Deadly Games» протиставляють спортивні сутички на Олімпійських іграх справжнім конфліктам, де йдеться про життя і смерть, щоб привернути увагу до прав людини і правосуддя та підтримати збір коштів на проєкти організації People in Need.

Кампанія побудована на провокації — що, якби ті ж дисципліни, які люди бачать на Олімпійських іграх, з’явилися в повсякденному житті по всьому світу? Спринт на 100 метрів — це забіг на виживання під час перетину кордонів і пошуку притулку. Боротьба — це боротьба з владою з метою мирного протесту.
«The Deadly Games» проводиться в соціальних, друкованих та диджитал медіа протягом всієї Олімпіади.
Для автентичності VCCP Prague та глобальна студія створення контенту Girl&Bear Prague співпрацювали з фотожурналістами з усього світу над відбором зображень. На знімках вказані назви олімпійських видів спорту та підпис: «Багато країн світу змушують своїх людей брати участь у набагато кривавіших змаганнях».

Кампанія «The Deadly Games» була розроблена на безоплатній основі і буде підтримуватися реактивною контент-стратегією, побудованою навколо спортивних досягнень. Вона відстежуватиме події в країнах, де працює організація People in Need, поки ці країни борються за медалі, а також виставлятиме бали та рейтинги. Після завершення кампанії People in Need співпрацюватиме з місцевими художниками, щоб розробити та виготовити медалі для «переможців».