«За рибу гроші?»: мережа супермаркетів запустила кампанію з одеським колоритом
05 Вер 2023, 15:28

«За рибу гроші?»: мережа супермаркетів запустила кампанію з одеським колоритом

Мережа VARUS спільно з агенцією NEAT NAME розробила рекламну кампанію з одеським колоритом для відкриття свого першого супермаркету в українській столиці гумору.

За кілька місяців до відкриття нового супермаркету VARUS в Одесі було розміщено зовнішню рекламу із цікавими та грайливими сюжетами, щоб дійсно запам’ятатись і викликати усмішку у місцевих жителів. «За рибу гроші? Але зі знижкою!», «Синенькі є не тільки на привозі!», «Робіть базар у VARUS – а ми вам бонус!» — знайомий жартівливий колорит ринкової толоки припав одеситам до душі.

До медійної реклами в YouTube була залучена «Родина Варусенків» – анімовані маскоти мережі, що привертали увагу до відкриття та висвітлювали запропоновані мережею бонуси для покупців.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Ми довго готувалися до відкриття першого супермаркету VARUS в Одесі. Для нашої мережі це новий регіон, тож ми провели ретельну роботу, аналізували ринок, дізнавались вподобання наших майбутніх клієнтів. І в результаті розробили ексклюзивну креативну рекламну кампанію.
Анна Луганська
директорка з маркетингу мережі VARUS

Також до рекламної кампанії VARUS залучив такий канал комунікації, як соціальні мережі. Ритейлер запрошував завітати одеситів до нового супермаркету, порівнюючи його з Привозом – легендарним Одеським ринком, де «можна купити все на світі та ще трохи».

Запуск VARUS в Одесі — класний проєкт, який надихнув нас на лаконічні та цікаві рішення. У шестисекундних роликах для YouTube нам вдалося передати одеський колорит, розказати про асортимент VARUS та познайомити глядачів із родиною Варусенків — персонажами програми лояльності VARUS PERFECT.
Михайло Степанський
креативний директор NEAT NAME

Заздалегідь завоювати серця одеситів VARUS допомогла рекламна кампанія, що охоплювала всю потенційну аудиторію, як в онлайн, так і в офлайні. Зовсім скоро родину Варусенків можна побачити і в інших комунікаціях мережі.

Розкажіть друзям про новину