За допомогою ШІ створили Барбі, натхненну лондонським нічним життям
25 Лип 2023, 17:23

За допомогою ШІ створили Барбі, натхненну лондонським нічним життям

Використовуючи технологію штучного інтелекту, діджитал-агенція Institute of Digital Fashion створила колекцію Барбі, натхненну яскравим і легендарним лондонським нічним квір-життям.

Місія IoDF вийшла за рамки просто гри в ляльки, вони прагнуть сприяти інклюзивності та різноманітності в індустрії моди. Більше того, бренд Барбі пройшов довгий шлях з моменту свого заснування, відірвавшись від фантазійного ідеалу ідеальної блондинки.

Співзасновниці IoDF, Ліанн Елліот Янг і Cattytay, заснувавши організацію у 2020 році, були сповнені рішучості використовувати технологію Web 3.0. У відповідь на попередню критику білої, гетеронормативної історії Барбі вони розробили шість діджитал ляльок. Важливо, що ці ляльки втілюють дух деяких з найулюбленіших квір-вечірок Лондона. Крім того, кожна лялька передає суть свого натхнення, оспівуючи безмежну енергію та творчість квір-спільноти Лондона.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину