Використовуючи технологію штучного інтелекту, діджитал-агенція Institute of Digital Fashion створила колекцію Барбі, натхненну яскравим і легендарним лондонським нічним квір-життям.
Місія IoDF вийшла за рамки просто гри в ляльки, вони прагнуть сприяти інклюзивності та різноманітності в індустрії моди. Більше того, бренд Барбі пройшов довгий шлях з моменту свого заснування, відірвавшись від фантазійного ідеалу ідеальної блондинки.
Співзасновниці IoDF, Ліанн Елліот Янг і Cattytay, заснувавши організацію у 2020 році, були сповнені рішучості використовувати технологію Web 3.0. У відповідь на попередню критику білої, гетеронормативної історії Барбі вони розробили шість діджитал ляльок. Важливо, що ці ляльки втілюють дух деяких з найулюбленіших квір-вечірок Лондона. Крім того, кожна лялька передає суть свого натхнення, оспівуючи безмежну енергію та творчість квір-спільноти Лондона.