Днями Юрій Нікітін, продюсер, талант менеджер і венчурний інвестор, вперше за рік вийшов у прямий етер, аби презентувати свій новий проєкт — інноваційну платформу для монетизації контенту UGREATOR.
Понад 500 українських представників креативних індустрій завітали на онлайн-захід, аби дізнатися про стартап, що має стати глобальним майданчиком для комунікації креаторів та їхніх фоловерів та виведе ці стосунки на якісно новий рівень.
Головним спікером виступив Юрій Нікітін, якій розповів про ідею створення продукту, а про його специфіку — його партнер та креативний директор проєкту Віталій Ткач.
Яка мета проєкту?
Зібрати максимальну кількість представників креативної спільноти України в одному місці, мотивувати їх творити і надати дієві інструменти для монетизації власного контенту в цікавому ігровому форматі. А також надати можливість їхнім фанам заробляти на взаємодії з контентом креаторів.
Чому UGREATOR може стати найкращою альтернативою популярним соцмережам?
Мало хто знає, що лише менше 1% користувачів-креаторів можуть заробляти на вже існуючих платформах та соцмережах (Instagram, Telegram, YouTube тощо). Зазвичай заробляють саме платформи, а користувачі вимушені вкладати чимало коштів та зусиль, аби зібрати велику аудиторію та монетизувати її. Зі свого боку UGREATOR створює такі умови та механіки, щоб кожен користувач, навіть не маючи жодної копійки, міг зі старту заробляти на коненті чи його споживанні.
Хто може долучитися до платформи?
Будь-хто. Незалежно від віку, статусу чи сфери діяльності. Якщо ви креатор (музикант, сонграйтер, дизайнер, художник, поет, декоратор тощо) — велкам. Якщо просто шанувальник кретивних людей та арту — також велкам. Кожен користувач UGREATOR конвертує власну пристрасть, якою б вона не була, у винагороду.
Ключові принципи UGREATOR:
- всі користувачі важливі та отримують винагороду
- жодних вимог щодо кількості аудиторії для початку монетизації
- жодних тіньових обмежень для контенту та користувачів.
Як саме можна заробляти?
- Купувати та продавати будь-який контент (digital collectable) на аукціонах платформи
- Отримувати “внутрішньо ігрову валюту ”за будь-яку активність на платформі
- У легкій формі перетворювати придбаний арт на NFT та виводити його за межі UGREATOR на будь якій сторонній маркетплейс
Коли стартує проєкт?
Тестова версія для українських користувачів — третій квартал 2023 року, офіційна презентація для українських користувачів — четвертий квартал 2023 року, глобальна презентація для світу — перший квартал 2024 року.