Яскраві портрети паралімпійців фотографки Енні Лейбовіц переосмислили уявлення про здоров’я
23 Тра 2024, 14:16

Яскраві портрети паралімпійців фотографки Енні Лейбовіц переосмислили уявлення про здоров’я

Британська багатонаціональна страхова та медична компанія Bupa спільно з всесвітньо відомою фотографкою Енні Лейбовіц запустили глобальну кампанію «Picture of Health», яка розповідає про різноманітні історії здоров’я. Кампанія стартувала за 100 днів до початку Паралімпійських ігор 2024 року в Парижі.

Bupa є офіційним медичним партнером національних паралімпійських асоціацій Великобританії, Іспанії, Австралії, Чилі, Мексики та Польщі.

Кампанія від PR-агенції Pretty Green відповідає новим дослідженням, згідно з якими четверо з п’яти британців вважають, що уявлення про здоров’я в суспільстві часто спотворюється, причому більше третини (35%) вважають, що здоров’я часто показують як один розмір, що підходить для всіх.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Хоча більшість (51%) визнає, що рольові моделі можуть надихати на позитивні зміни у здоров’ї, такі як активний спосіб життя (52%) і зміцнення віри в себе (18%), кожен четвертий хоче бачити в ЗМІ більше фізичних можливостей і типів фігури.

Енні Лейбовіц, відома своїми культовими портретами, тепер відобразила, що означає здоров’я для шести паралімпійців та параспортсменів, створивши захоплюючі портрети, які оспівують здоров’я у всіх його проявах.

Серед шести портретів — британський золотий медаліст Річард Вайтхед, для якого здоров’я — це рішучість, що перетворює негаразди на можливості, та Еммануель Ойінбо-Кокер, британський спринтер та учасник Паризької Олімпіади-2024, зображений разом зі своєю сім’єю, щоб відобразити його цілісний погляд на здоров’я як на фізичну та психічну енергію.

Портрети виставлені у динамічному районі Саут-Бенк культурного центру Лондона.

Фіона Босман, бренд-директорка Bupa Group, коментує: «Picture of Health» має на меті розпочати розмову про те, що таке здоров’я і яким воно може бути. Нам дуже сподобалося працювати з нашим партнером, агентством PrettyGreen, щоб втілити цю ідею в життя. Ми хотіли розпочати кампанію з серії динамічних та яскравих фотографій, які могли б надихнути людей ділитися своїми власними «Картинами здоров’я». Енні Лейбовіц, відома своїми фотографіями історій людей, з якими вона працює, була ідеальним фотографом, щоб допомогти втілити «Картину здоров’я» в життя та продемонструвати, що означає здоров’я для кожного з наших шести спортсменів».

Розкажіть друзям про новину