23 Тра 2024, 14:16

Яскраві портрети паралімпійців фотографки Енні Лейбовіц переосмислили уявлення про здоров’я

Британська багатонаціональна страхова та медична компанія Bupa спільно з всесвітньо відомою фотографкою Енні Лейбовіц запустили глобальну кампанію «Picture of Health», яка розповідає про різноманітні історії здоров’я. Кампанія стартувала за 100 днів до початку Паралімпійських ігор 2024 року в Парижі.

Bupa є офіційним медичним партнером національних паралімпійських асоціацій Великобританії, Іспанії, Австралії, Чилі, Мексики та Польщі.

Кампанія від PR-агенції Pretty Green відповідає новим дослідженням, згідно з якими четверо з п’яти британців вважають, що уявлення про здоров’я в суспільстві часто спотворюється, причому більше третини (35%) вважають, що здоров’я часто показують як один розмір, що підходить для всіх.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Хоча більшість (51%) визнає, що рольові моделі можуть надихати на позитивні зміни у здоров’ї, такі як активний спосіб життя (52%) і зміцнення віри в себе (18%), кожен четвертий хоче бачити в ЗМІ більше фізичних можливостей і типів фігури.

Енні Лейбовіц, відома своїми культовими портретами, тепер відобразила, що означає здоров’я для шести паралімпійців та параспортсменів, створивши захоплюючі портрети, які оспівують здоров’я у всіх його проявах.

Серед шести портретів — британський золотий медаліст Річард Вайтхед, для якого здоров’я — це рішучість, що перетворює негаразди на можливості, та Еммануель Ойінбо-Кокер, британський спринтер та учасник Паризької Олімпіади-2024, зображений разом зі своєю сім’єю, щоб відобразити його цілісний погляд на здоров’я як на фізичну та психічну енергію.

Портрети виставлені у динамічному районі Саут-Бенк культурного центру Лондона.

Фіона Босман, бренд-директорка Bupa Group, коментує: «Picture of Health» має на меті розпочати розмову про те, що таке здоров’я і яким воно може бути. Нам дуже сподобалося працювати з нашим партнером, агентством PrettyGreen, щоб втілити цю ідею в життя. Ми хотіли розпочати кампанію з серії динамічних та яскравих фотографій, які могли б надихнути людей ділитися своїми власними «Картинами здоров’я». Енні Лейбовіц, відома своїми фотографіями історій людей, з якими вона працює, була ідеальним фотографом, щоб допомогти втілити «Картину здоров’я» в життя та продемонструвати, що означає здоров’я для кожного з наших шести спортсменів».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео