Ярослава Магучіх стала обличчям кампанії українського бренду одягу
11 Вер 2024, 16:12

Ярослава Магучіх стала обличчям кампанії українського бренду одягу

Олімпійська чемпіонка зі стрибків у висоту Ярослава Магучіх стала головною героїнею кампанії українського масмаркет-бренду Cher’17.

«Ярослава — уособлення нашої CHER Girl: сильна, цілеспрямована, з невичерпною енергією, яка завжди йде вперед. Ці ж якості вона знайшла і в нашому бренді, коли вперше побачила його в Instagram. Сьогодні Ярослава вже має чимало речей від CHER’17 у своєму гардеробі», — прокоментував бренд.

У кампейні спортсменка приміряла образи з колекції FW 24-25 — від розслаблених повсякденних до грайливих і звабливих.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Також Cher’17 записав інтерв’ю з Ярославою, де запитав спортсменку про улюблені речі бренду, що допомагає їй відновлюватись після тренувань та як вона відволікається від реальності.

Розкажіть друзям про новину