Ярослава Магучіх стала обличчям кампанії українського бренду одягу
11 Вер 2024, 16:12

Ярослава Магучіх стала обличчям кампанії українського бренду одягу

Олімпійська чемпіонка зі стрибків у висоту Ярослава Магучіх стала головною героїнею кампанії українського масмаркет-бренду Cher’17.

«Ярослава — уособлення нашої CHER Girl: сильна, цілеспрямована, з невичерпною енергією, яка завжди йде вперед. Ці ж якості вона знайшла і в нашому бренді, коли вперше побачила його в Instagram. Сьогодні Ярослава вже має чимало речей від CHER’17 у своєму гардеробі», — прокоментував бренд.

У кампейні спортсменка приміряла образи з колекції FW 24-25 — від розслаблених повсякденних до грайливих і звабливих.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Також Cher’17 записав інтерв’ю з Ярославою, де запитав спортсменку про улюблені речі бренду, що допомагає їй відновлюватись після тренувань та як вона відволікається від реальності.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel