Як запустити партнерську програму в Україні та прирости у продажах до 20%
26 Січ 2024, 13:56

Як запустити партнерську програму в Україні та прирости у продажах до 20%

Незважаючи на війну та всі негативні наслідки, ринок диджитал маркетингу в Україні продовжує триматися та розвиватися, а онлайн бізнесу як ніколи потрібно досягати нових поставлених цілей, втримувати свої позиції та нарощувати продажі наскільки це можливо, що є задачею «із зірочкою» в сьогоднішніх умовах. 

У даному огляді пропонуємо розглянути можливості партнерського маркетингу, адже цей напрямок може суттєво посилити ваш бізнес онлайн і, що найголовніше, допоможе досягнути вам поставлених цілей.

Що таке партнерський маркетинг та чому він важливий для E-commerce

Як ми знаємо, існує досить багато диджитал інструментів для розвитку онлайн-бізнесу, і одним із популярних є партнерський маркетинг в СРА мережі, де ваш проєкт стає партнерською програмою. Давайте ж тепер детальніше розберемось.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Партнерський маркетинг або афілейт-маркетинг — це комплексний набір заходів для просування товарів чи послуг в Інтернеті з можливістю отримання винагороди за це. Якщо простіше, різні вебмайстри (інтернет-спеціалісти) рекламують ваш товар/послуги за винагороду за попередньо узгодженими умовами, а рекламодавці роблять оплату суто за ті замовлення, які 100% були оплачені клієнтом, що буде вказано в партнерській програмі. Наприклад, в E-commerce тематиці — це % від продажу, у Finance вертикалі — це може бути оплата за видану карту, кредит, інше.

Модератором цього процесу виступає партнерська мережа зі своєю трекінг-платформою. З однієї сторони в таких мережах зареєстровані різні вебмайстри: PPC, SEO, SMM-спеціалісти, інфлюенсери, власники різних сайтів (кешбек-сервіси, промокодні сайти і т.д.), а з іншої сторони рекламодавці розміщують свої партнерські програми в таких мережах, пропонуючи винагороду цим вебмайстрам.

Дуже важливим є той момент, що рекламодавець, підключившись до партнерської мережі отримує доступ до багатьох партнерів на одній платформі, а вся комунікація з вебмайстрами закривається командою CPA мережі. Це зручно, тому що можливість працювати з вебмайстрами напряму дуже обмежена для більшості рекламодавців та вимагає значних ресурсів, які якраз є на стороні партнерської мережі. Щодо вебмайстрів, то саме вони представляють собою ексклюзивний трафік та бюджети, які при вдалому запуску партнерської програми можна залучити на свою сторону, а це дасть вам ріст продажів й можливість реалізувати ваші KPIs.

Тому, незважаючи на додаткові витрати, партнерський маркетинг відкриває нові можливості для рекламодавців, щоб отримувати додатковий прибуток на щомісячній основі.

5 кроків для старту вашої партнерської програми та як все працює

Партнерська програма — це рекламна кампанія, у якій є стандартизований перелік умов, що важливо прописати для вебмайстрів, аби вони розуміли, як працювати. Партнерські програми розміщуються всередині CPA мережі (картинка вище).

У середньому запуск партнерської програми займає від 1 до 4 тижнів, у залежності від пріоритетів та завантаженості команди рекламодавця. 

Для цього потрібно:

  1. Звертаємося до партнерської мережі та залишаємо заявку на сайті.
  2. Фіналізовуємо умови співпраці (куди направляємо трафік, які цільові дії, винагороди, дозволені та заборонені канали трафіку, інше);
  3. Вирішуємо питання оплати та підписуємо рамочний договір про співпрацю з умовами, які вже були попередньо погоджені;
  4. Реалізовуємо технічну інтеграцію (важливо бачити статистику в реальному часі);
  5. Перевіряємо все та активуємо партнерську програму.

Далі команда фахівців розпочне роботу над розвитком кампанії, результати якої можна відчути в середньому за 3-6 місяців. Тому, чим раніше розпочати, тим швидше можна напрацювати потрібний результат.

Чому саме SalesDoubler та ключові переваги CPA мережі

SalesDoubler — це українська партнерська мережа, яка розпочала свій шлях в 2012 році. Компанія працює з різними вертикалями: e-commerce, фінанси, крипто, онлайн сервіси, інші. Модель співпраці — пост оплата за різні цільові дії онлайн, за які готовий платити рекламодавець: реєстрація нового користувача, кінцевий продаж товару чи послуг, підписка на розсилку, інше.

SD має власну трекінг платформу, що дозволяє запускати та розвивати партнерські програми. Команда з понад 70+ спеціалістів має мультивертикальний досвід в перформанс-маркетингу, і ми працюємо не тільки з рекламодавцями та вебмайстрами, але й з агенціями, допомагаючи їм у різних проектах.

Резюме та можливості для E-commerce проектів

СРА мережа SalesDoubler — це онлайн платформа, яка є додатковим джерелом трафіку та продажів для рекламодавців. Звісно, початково воно може бути для вас далеко не основним інструментом з реалізації KPIs, але з часом може таким стати, і в деяких випадках при активному розвитку партнерської програми з обох сторін ваша партнерська програма може стати №1 серед інших ваших каналів продажу.

У середньому відсоток росту який може надати СРА мережа:

  • Великий бізнес (від 800к і вище відвідуваності в місяць) — до 5% росту;
  • Середній бізнес (від 300к до 800к відвідуваності в місяць) — від 5% до 15%;
  • Малий бізнес (від 100к до 300к відвідуваності в місяць) — від 15% і більше.

Таким чином, партнерська програма допоможе вам диверсифікувати інші канали залучення клієнтів, наростити кількість продажів, краще утримувати існуючих клієнтів, отримати додаткову експертизу та потиснути конкурентів. 

На даний момент у партнерській мережі SalesDoubler представлено вже понад 100+ e-commerce рекламодавців в Україні. Долучайтесь!

Розкажіть друзям про новину