Як за рік виростити YouTube-канал забудовника на майже 6К підписників та потрапляти у рекомендації YouTube
12 Тра 2022, 14:20

Як за рік виростити YouTube-канал забудовника на майже 6К підписників та потрапляти у рекомендації YouTube

Розказує команда AIR Brands, агенції стратегічного інфлюєнсер-маркетингу, одного з ключових напрямків у компанії AIR Media-Tech.

Задача

Компанія забудовника Нова Будова звернулася до нас рік тому з задачами:

  • збільшити кількість підписників;
  • урізноманітнити контент;
  • укріпити позиції бренду на ринку будівництва.

Рішення

Ми підійшли до цієї задачі комплексно, зробивши ряд кроків, що допомогли виділитись серед інших каналів зі схожою тематикою, привернути увагу нашої ЦА та дати зрозуміти, що YouTube-канал девелоперської компанії — це не тільки огляд будівництва, а й пізнавальний, розважальний контент, на вихід якого підписники чекають з нетерпінням.

Візуал 

Для початку ми розробили візуальний стиль каналу. 

  1. Ми оновили обкладинку каналу, придумали та помістили на ній слоган «Створюємо. Будуємо. Любимо».
  1. Розробили єдиний стиль для обкладинок відео з урахуванням останніх трендів в оформленні.

Результат не забарився і вилився в цілком вимірюваний показник CTR. Так, старий добрий CTR використовується не тільки в PPC-рекламі, а й на YouTube.

Завдяки проведеній роботі над обкладинками ми отримали CTR 8,7 % (середній по ніші 5 %).

Контент

За час співпраці з Новобудова ми запровадили та вдосконалили рубрики YouTube-каналу:

  • подкасти під назвою M2 з інфлюенсерами та визначними бізнесменами
  • рубрика із назвою «Топ найбільш дивовижних споруд світу»
  • спецпроєкт із зірками «Голос Країни» — «Той самий голос»
  • огляди будівництва з постійним ведучим та гарними кадрами з дрона
  • Подкасти 

Такий формат є вже мастхевом серед професійних та блогерських сфер. Через ненав’язливу бесіду можна дізнатися більше про гостя, а також поговорити на тему нерухомості та інвестування. Нашими гостями стали дуже різні і не схожі одне на одного інфлюенсери, але те, що їх об’єднувало, — це яскрава особистість і сміливість бути собою.

Ця рубрика дуже полюбилась глядачам і сумарно зібрала більше 554 тис. переглядів.

Найпопулярнішими відео рубрики були:

  • «Топ»

Оновлений формат рубрики з цікавими фактами зі світу будівництва від Древнього Риму до сьогодення.

Особливо запам’яталась користувачам ця рубрика неординарним візуальним рішенням. Це не просто підбірка цікавих фактів, ведуча з’являється на чорному фоні й говорить, дивлячись тобі прямо у вічі. Запозичили ідею зйомок з One Strange Rock — американського телевізійного документального серіалу від National Geographic, руку до якого приклав сам Даррен Аронофськи.

Плюс цієї рубрики в тому, що в ній немає прямої нав’язливої реклами бренду, вона нативно інтегрована наприкінці ролика.

За час співпраці ми створили 4 відео в рубриці та зібрали 150 597 переглядів.

  • «Той самий голос»

Ми експериментували не тільки зі стилем зйомки, темами та гостями, а й з контентом, тестуючи ідеї, що на перший погляд могли здатися несумісними з тематикою забудовника.

Нестандартна рубрика з найкращими учасниками проєкту «Голос країни» та загадковим голосом, що ставить питання гостю, принесла увагу глядачів, нових підписників та гарне залучення.

Спецпроєкт зібрав 232 910 переглядів.

  • Огляд будівництва

Звичайно, як обійтися компанії-забудовнику без такої рубрики? Але і до неї можна підійти творчо та нестандартно.

Стильний продакшн, використання швидкісного дрона, цікавий сценарій — у цій рубриці, як і в подкастах, був один ведучий, який став обличчям та започаткував tone of voice YouTube-каналу.

Огляди зібрали 93 751 перегляд.

Оптимізація

Момент, про який часто забувають креатори на YouTube, проте він прямо впливає на видачу.

Кожне відео ми налаштовували унікально, сумлінно проставляли таймкоди, використовували ключові слова у назві та перших 200 символах, але водночас уникали переспаму і писали для людей, а не для роботів (правда, так вже ніхто не робить у 2021-му?).

Завдяки такому клопіткому труду за рік співпраці наші відео показувалися у пошуку понад 4 млн разів.

За такої умови майже в 50 % випадків ми потрапляли до рекомендацій YouTube.

Платне просування

Для ще більшого охоплення ми використовували платне просування роликів в YouTube. У цілому за рік з реклами на каналі отримали 1 943 106 переглядів та 2065 підписників.

У налаштуваннях великий акцент робили на кастомні аудиторії, які відповідали або тематиці каналу — нерухомість, або суміжним тематикам. Також використовували вже існуючий актив — ремаркетинг та look-a-like на тих користувачів, які ще не підписалися на канал.

Результати 

Загалом за рік співпраці нові відео переглянули майже 3 млн разів.

На канал прийшло майже 6 тисяч підписників.

Рівень утримання аудиторії на каналі також досить високий, 5 найпопулярніших відео показано на скріні, здебільшого це випуски подкастів.

Кращими відео за тривалістю перегляду стали відео із рубрики «Подкасти».

Основний трафік переглядів ми отримали з таргетованої реклами.

Варто зазначити, що з реклами ми отримали один із найвищих показників тривалості перегляду роликів (3:24).

Це говорить про те, що глядача зацікавило початок (затравка) і навіть не підписані користувачі залишалися на ролику і дивилися його якийсь час.

Висновки

За рік YouTube-канал «НоваБудова» збільшився на 5,8 тис. підписників і тепер лідирує за цим показником серед інших каналів забудовників в Україні. Крім цього, інші показники (CTR — 8,7, утримання — 58 %) на високому рівні, а аудиторія лояльна і чекає нових випусків улюблених рубрик.

Поради

  1. Працюйте як над візуальним виглядом вашого каналу, так і над контентом. 
  2. Не зупиняйтесь на стандартних рішеннях відеозйомки та ординарними рубриками для вашої сфери. Надихайтесь YouTube-каналами інших: як конкурентів, так і каналами з іншими тематиками, а також фільмами, високоякісними телепередачами, Netflix тощо.
  3. Будьте зрозумілими вашому глядачу: оберіть ваш унікальний стиль та tone of voice, будьте на одній хвилі з вашою аудиторією.
  4. Оптимізуйте ваші відео, але пам’ятайте що насамперед створюєте всі описи для людей, а не роботів.
  5. Працюйте над обкладинками відео. Вони привертають увагу і підвищують CTR:
    1. Обкладинка і назва відео доповнюють одне одного.
    2. Використовуйте свої кастомні картинки високої якості.
    3. Подавайте крупним планом обличчя героя відео.
    4. Текст на обкладинці повинен легко читатися на усіх пристроях. Буде досить кількох цікавих слів.
  6. Назва відео має зацікавити людину, котрій воно пропонується до перегляду, підвищити CTR і вплинути на алгоритми просування.
    1. Використовуйте ключові слова, але без переспаму.
    2. Впливайте назвою на емоції глядачів.
    3. Використовуйте заголовні літери, цифри, емодзі для привернення уваги.
    4. У серійному контенті пишіть серії випусків і назви рубрик.
  7. Співпрацюйте з інфлюенсерами: запрошуйте їх гостями випусків або просувайте свій контент через них.
  8. Використовуйте таргетовану рекламу.
  9. Спілкуйтеся зі своєю аудиторією: ставте питання наприкінці відео, відповідайте на коментарі.
  10. Будьте щирими та з запалом підходьте до справи.

Бажаємо успіху та робімо кращим український YouTube разом!

Відеокейс:

Кавер: Unsplash

Розкажіть друзям про новину