Декілька днів тому Ілон Маск представив новий логотип та назву Twitter — відтепер соцмережа буде називатись Х.
Як відреагували світові бренди на глобальні зміни на популярній платформі:
Реакція була загалом гумористичною, хоча і з деяким роздратуванням, враховуючи всі ті труднощі, з якими стикається Twitter відтоді, як наприкінці минулого року його очолив Ілон Маск.
«Будь ласка, не забирайте у нас слово «твіти», — написав бренд Oreo.
Деякі бренди, зокрема американські мережі ресторанів TGI Friday’s та Chili’s, скористалися нагодою, щоб висловити свої емоції. Так, TGI Friday’s, просить повернути пташок назад.
Інші бренди, такі як Duolingo, Wendy’s і Steak-umm, дозволили собі трохи тролінгу. Duolingo радіє, що їх Сова залишається єдиною альфа-пташкою, а Wendy’s жартує, що соціальна платформа є найдорожчою X для Маска.
Здебільшого бренди реагували на ребрендинг у Twitter так само, як і під час більшості культурних моментів — як на спосіб бути поміченим як учасник цієї розмови.
Короткий обмін думками між TGI Friday’s та Oreo може мати вирішальне значення у цьому питанні: