Як відомі бренди відреагували на ребрендинг Twitter: добірка
26 Лип 2023, 13:37

Як відомі бренди відреагували на ребрендинг Twitter: добірка

Декілька днів тому Ілон Маск представив новий логотип та назву Twitter — відтепер соцмережа буде називатись Х.

Як відреагували світові бренди на глобальні зміни на популярній платформі:

Реакція була загалом гумористичною, хоча і з деяким роздратуванням, враховуючи всі ті труднощі, з якими стикається Twitter відтоді, як наприкінці минулого року його очолив Ілон Маск.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Будь ласка, не забирайте у нас слово «твіти», — написав бренд Oreo.

Деякі бренди, зокрема американські мережі ресторанів TGI Friday’s та Chili’s, скористалися нагодою, щоб висловити свої емоції. Так, TGI Friday’s, просить повернути пташок назад.

Інші бренди, такі як Duolingo, Wendy’s і Steak-umm, дозволили собі трохи тролінгу. Duolingo радіє, що їх Сова залишається єдиною альфа-пташкою, а Wendy’s жартує, що соціальна платформа є найдорожчою X для Маска.

Здебільшого бренди реагували на ребрендинг у Twitter так само, як і під час більшості культурних моментів — як на спосіб бути поміченим як учасник цієї розмови.

Короткий обмін думками між TGI Friday’s та Oreo може мати вирішальне значення у цьому питанні:

Розкажіть друзям про новину