Як Україна відзначала День матері: добірка креативів від брендів
15 Тра 2023, 13:03

Як Україна відзначала День матері: добірка креативів від брендів

Вчора, 14 травня, Україна святкувала День матері та ділилася любов’ю до найважливішої людини в житті кожного. Українські бренди створили безліч ініціатив на честь цього дня для своїх клієнтів.

У зв’язку з цим редакція MMR зібрала одні з найкращих креативів брендів до Дня матері:

Український бренд одягу Rikky Hype разом з VSIMDIM, що виробляє мобільні будинки та допомагає адаптуватись родинам, які втратили житло під час війни в Україні, презентували спільне відео про мам. Воно націлено привернути увагу до дуже важливої справи — збору коштів на будинок для сім’ї, яка його втратила. Героями відео стали Наті Гресько, співавторка шоу ЕБАУТ разом з сином Марком, а також засновниця проєкту VSIMDIM Таня Каменєва разом зі своєю мамою. У ролику розповідаються дві різні історії, які об’єднано спільними та близькими для всіх відчуттями.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Milk Bar спільно з MEGOGO створили подарунок-можливість для спільних вечорів за переглядом фільмів зі шматочком Baby Vika. Щоб зустрітися з мамою або зібратися всією родиною.

Квітковий простір «Кловський сад» та виробник троянд «Асканія-Флора» об’єднялись та створили зефірну, ніжну, трояндову фотозону для проведення благодійних фотоднів «Трояндовий сад» з 11.05 до 14.05.

Бренд української натуральної косметики BOGIKA створив відеопроєкт до Дня матері й поспілкувався з жінками з різних сфер про сучасне материнство. Як це – створювати бізнес, працювати,  управляти процесами й поєднувати в собі різні жіночі ролі: CEO, керівниця відділу, волонтерка, донька, дружина, дівчинка і мама. І в цих ролях кожна завжди знаходить час для себе: відпочинок, робота з психотерапевтом, спортзал і, звичайно, догляд за собою. У проєкті взяли участь 10 героїнь.

Kyivstar опублікував відео у TikTok про те, яким би крутим SMM-ником ти не був, мама завжди знає, як краще:

Агенція Promodo поділилася фразами від найважливішої CEO:

Розкажіть друзям про новину