Як створюються потужні українські бренди, що підкорюють світ
27 Гру 2024, 10:00

Як створюються потужні українські бренди, що підкорюють світ

Великі ідеї народжуються серед великих людей. За рік плідної роботи команда вивела у світ нове місто, яке має глибину, сенс і силу бренду — проєкт ЖК «НОВЕЛИ», який було висунуто на отримання найпрестижнішої премії у світі у напрямку архітектури, дизайну та девелопмента. Її називають «Оскаром» архітектурного світу.

Комплексний брендинг для найбільшого в Україні проєкту ЖК «НОВЕЛИ» розробила креативна агенція RGB IDEA GROUP. Цей проєкт — унікальний приклад, як культурна спадщина надихає на створення сучасних просторів для життя та відпочинку.

Філософія бренду

«НОВЕЛИ» — нове місто, що надихає на створення щасливих історій життя. У проєкті гармонійно поєднуються природа й інновації. Тут кожен знайде місце для сімейного затишку, успішного бізнесу, активного дозвілля та гармонійного розвитку. Слоган бренду — «Творіть свою історію».

Назва «НОВЕЛИ» народилася завдяки творчості відомого українського письменника Олеся Гончара, який жив і творив у районі чарівної Ломівки, де розташоване нове місто мрій. У своїх новелах романтик за світосприйняттям чуттєво описує життя і любов до свого краю, до України, що й надихнуло на запропоновану концепцію неймінгу. 

Щоб дати ім’я проєкту «Нове місто НОВЕЛИ» ми проводили багато брейнштормів разом з замовником та архітекторами проєкту, працювали з архівами історичного музею імені Яворницького та створили неймінг, натхненний творчістю Олеся Гончара — видатного письменника-романтика, який народився, жив та творив у чарівній Ломівці на березі Дніпра. Нове місто «НОВЕЛИ» місто мрій, за словами Олеся Гончара, «місце вишневих обріїв», де створюються нові щасливі історії людей про життя та вільне буття. Бо новели — це завжди трішки більше, ніж просто текст.
Анастасія Єрак
сенсотворець та співвласниця RGB ІDEA GROUP

Символіка бренду

Логотип та інтегратор, як перша сторінка книги — результат ювелірної співпраці з каліграфом, що переносить художню витонченість у кожен штрих, наповнений сенсом та гармонією. 

Інтегратор — це метафора гармонійного життя, яке розгортається у просторі турботи, єдності та зростання. Коло символізує захист і спільність — місце, де кожен знаходить дім і відчуває себе частиною більшого цілого. Внутрішній елемент схожий на паросток, уособлює природу, ріст і взаємозв’язок. Його плавні лінії передають рух енергії і гармонію світу.

Символ є енергетичним центром, що поєднує людей, природу й сучасні технології у гармонії буття та об’єднує два ключові принципи:

  • Захист і спільність — простір підтримки та єднання.
  • Природа і зростання — місце для розвитку та відновлення.

Графічні елементи

Графічні елементи бренду були створені спільно з архітектором проєкту і є окремою новелою, підкреслюючи унікальність комплексу та залишаючи простір для фантазії. Адже «НОВЕЛИ» — це про місто, спільність, індивідуальність, комфорт, природу та воду.

Для того, щоб «НОВЕЛИ» почули скрізь, агенція створила комунікаційні матеріали, де усе — від білбордів до медіакампаній — розповідає щасливі історії та ілюструє велич проєкту. 

Стильний guideline для бренду містить особливі графічні елементи. Наприклад, на постерах видно, як вони підсилюють емоційний зв’язок із майбутніми мешканцями.

Система навігації проєкту, як хороший сюжет — чітка, продумана й інтригуюча.

І яка ж новела без ілюстрацій? Саме тому було створено також візуальне наповнення для соцмереж, включно з фото профілю, highlights і шаблонами для постів та сторіс для Instagram і Facebook.

Кольори теж розповідають історію

Основна палітра кольорів містить відтінки, що символізують природу, місто, повітря землю. Базовий молочний відтінок став універсальним фоном для всіх фірмових кольорів бренду, який доповнює основну палітру та гармонізує простір.

Результат

Брендинг житлового комплексу «НОВЕЛИ» розроблено для того, щоб кожен контакт із проєктом викликав естетичну насолоду. Простір, сповнений сенсу, об’єднує минуле, сучасність і майбутнє, створюючи місце, де кожна історія стає особливою.

Команда RGB чітко зрозуміла завдання нашого бізнесу, врахувала наші побажання та працювала з нами на одній хвилі. Було легко та швидко. У результаті спільних зусиль майбутній проєкт отримав назву «НОВЕЛИ». Наступним етапом роботи з агенцією RGB, була розробка брендингу для групи компаній «БАЛІВКА». Приємно мати справи з креативною агенцією, якій можна довіряти.
Віктор Шинкевич
засновник групи компаній «БАЛІВКА»

Проєкт отримав глобальне визнання та став номінантом престижних міжнародних конкурсів: IBULD 2023, Канського форуму Le Marché International des Professionnels de l’Immobilier (MIPIM 2024) та всесвітнього архітектурного фестивалю World Architecture Festival (WAF 2024). Це результат спільної роботи команд Групи компаній «БАЛІВКА», креативної агенції RGB IDEA GROUP та архітекторів SuperSpaseStudio.

Ми не просто розробили креативну стратегію, ми створили легенду і відобразили філософію бренду. Коли Група Компаній «Балівка» довірила нам айдентику нового міста, ми відчули себе сценаристами фільму. Нове місто «НОВЕЛИ» – це наш творчий роман, написаний з любов’ю та шаленою енергією. А зараз проєкт «НОВЕЛИ» має почесне звання номінанта на архітектурний Оскар WAF і ми пишаємося і натхненно дякуємо своїм клієнтам за можливість бути причетними до успіху проєкту.
Анастасія Логутенко
співзасновниця агенції  RGB ІDEA GROUP, сенсотворець, експертка з креативних стратегій

Розкажіть друзям про новину