Новий випуск ютуб шоу ШТОРМНАДО — це цілих два експерименти. Вперше бриф для випуску придумали глядачі, а не команда шоу, як зазвичай. А також в цьому випуску вперше знялися не професійні креативники з рекламного ринку, а ведучі відвертого шоу «ебаут» Ярослава Кравченко, Наті Гресько та Катя Мотріч.
Ідея ШТОРМНАДО завжди була в тому, що креативність — інструмент для всіх. Не треба працювати в рекламі, щоб придумувати й використовувати креативні ідеї. Тому в новому випуску героїні жіночого «ебауту» штормлять на тему ментального здоров’я та як людям наважитися на психотерапію.
Більшість скоріш підуть в спортзал, у бар або на тусовку з друзями, аніж запишуться на прийом до психотерапевта. Проте після чергової години в залі або після часу за коктейлями психологічні проблеми нікуди не діваються.
Тому бриф нового випуску: команда хоче, щоб більше людей ходили до терапевтів регулярно і звертається до людей, які вважають, що психотерапія — не для них або ж вони самі можуть впоратись зі своїм внутрішнім станом.
У процесі штормінгу ведучі «ебауту» розробили не один, а одразу три варіації поширення обізнаності щодо важливості психотерапії для трьох окремих авдиторій. А саме:
- кампейн із залученням впливових військових для роботи зі старшим поколінням (так, щоб навіть ваш тато погодився на психотерапію);
- ютуб-шоу формату спіддейтінгу між психологом та людиною, яка вважає, що їй не потрібен психолог;
- вірусну крінж-пісню, розроблену за всіма канонами телебачення 2000-них.
- унікальний мерч для підсилення медійності кампанії
Команда закликає ходити до терапевтів, бути вразливими, танцювати, співати пісню про психотерапііююю, говорити про свої почуття, відкриватись людям й ідеям, і не забувати слідкувати за оновленнями новин від партії здорових людей «Я – норм» 😉