Героїні жіночого «ебауту» поштормили на тему, як (не) наважитись на психотерапію
12 Гру 2023, 11:24

Героїні жіночого «ебауту» поштормили на тему, як (не) наважитись на психотерапію

Новий випуск ютуб шоу ШТОРМНАДО — це цілих два експерименти. Вперше бриф для випуску придумали глядачі, а не команда шоу, як зазвичай. А також в цьому випуску вперше знялися не професійні креативники з рекламного ринку, а ведучі відвертого шоу «ебаут» Ярослава Кравченко, Наті Гресько та Катя Мотріч.

Ідея ШТОРМНАДО завжди була в тому, що креативність — інструмент для всіх. Не треба працювати в рекламі, щоб придумувати й використовувати креативні ідеї. Тому в новому випуску героїні жіночого «ебауту» штормлять на тему ментального здоров’я та як людям наважитися на психотерапію.

Більшість скоріш підуть в спортзал, у бар або на тусовку з друзями, аніж запишуться на прийом до психотерапевта. Проте після чергової години в залі або після часу за коктейлями психологічні проблеми нікуди не діваються.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Тому бриф нового випуску: команда хоче, щоб більше людей ходили до терапевтів регулярно і звертається до людей, які вважають, що психотерапія — не для них або ж вони самі можуть впоратись зі своїм внутрішнім станом. 

У процесі штормінгу ведучі «ебауту» розробили не один, а одразу три варіації поширення обізнаності щодо важливості психотерапії для трьох окремих авдиторій. А саме: 

  • кампейн із залученням впливових військових для роботи зі старшим поколінням (так, щоб навіть ваш тато погодився на психотерапію);
  • ютуб-шоу формату спіддейтінгу між психологом та людиною, яка вважає, що їй не потрібен психолог; 
  • вірусну крінж-пісню, розроблену за всіма канонами телебачення 2000-них.
  • унікальний мерч для підсилення медійності кампанії

Команда закликає ходити до терапевтів, бути вразливими, танцювати, співати пісню про психотерапііююю, говорити про свої почуття, відкриватись людям й ідеям, і не забувати слідкувати за оновленнями новин від партії здорових людей «Я – норм» 😉

Розкажіть друзям про новину