Як набрати 160 млн переглядів у TikTok? 5 ідей від брендів
16 Сер 2022, 14:00

Як набрати 160 млн переглядів у TikTok? 5 ідей від брендів

Як бренду набрати підписників та перегляди в TikTok та звідки черпати ідеї, щоб не жалкувати про створення акаунту в соцмережі? Переглядаємо одні з найвірусніших відео в TikTok, опублікованих брендами за останній місяць, що набрали від 1,7 млн до 160 млн переглядів, та черпаємо ідеї.

№ 5: Миска з їжею перевертається

«Дивні дива» є джерелом одного з останніх вірусних аудіо на TikTok. Аудіо з’явилося у другому сезоні шоу, коли Хоппер сперечається з Одинадцять і каже їй: «Ти маєш зрозуміти, що твої дії мають наслідки».

Напружена сцена стала трендом TikTok та застосовується до таких ситуацій, як витрачання всієї зарплати або уникнення прийняття ванни. Зоопарк Денвера долучився до тренду, привернувши увагу до гірського козла Ельберта. У TikTok написано: «Елберте, ти не можеш просто перевернути свою миску з їжею одразу після того, як її наповнять сторожі». Відео, яке вже набрало 1,7 млн переглядів, показує козла, який робить саме це.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
https://www.tiktok.com/@denverzoo/video/7125135181555748142?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7088335643919304197

№ 4: Discord говорить

Платформа Discord, яка набула популярності серед маркетологів, нещодавно повідомила, що функція голосового чату тепер доступна на консолях Xbox. Користувачі Xbox тепер зможуть спілкуватися зі своїми друзями в Discord, що полегшить підключення та гру на різних платформах. TikTok від Discord, оголошуючи про нову функцію, використовував «анімований» Wumpus (талісман Discord), погане написання та щось схоже на Microsoft Paint. Простий TikTok зібрав 2,8 млн переглядів.

№ 3: #nofilters

BeReal швидко стає трендовим додатком — без відео, реклами чи фільтрів. Ця остання частина, здається, резонує з підписниками TikTok. Нещодавно в TikTok було показано обличчя профілю бренду — співробітника Девіда Аліагаса — з текстом: «BeReal повільно змінює токсичне уявлення людей про себе, яке повільно створювалося протягом останнього року за допомогою фільтрів для обличчя, які змушують усіх відчувати себе в безпеці, публікуючи нередаговані фотографії себе знову». Відео набрало 8,4 млн переглядів.

№ 2: Безкоштовне створення армії

Оголошення оновлень бренду в TikTok — це швидкий спосіб повідомити про себе та набрати переглядів. Clash of Clans, яка нещодавно відсвяткувала свій 10-річний ювілей, переконалася в цьому на власні очі, коли мобільна гра опублікувала TikTok про оновлення, яке робить безкоштовним створення армії в грі. Раніше для оновлення гравцям були потрібні золото або еліксири. Відео вже набрало 34,8 млн переглядів.

№ 1: Тако на сніданок

Маючи 2 млн підписників у TikTok, Taco Bell вдається набрати десятки мільйонів переглядів своїх відео. Останнє зосереджене на новій коробці для сніданку мережі за $5. Співробітниця постійно запізнюється на роботу, завжди тримаючи в руках коробку для сніданку та каву з льодом. Коли її вичитують за запізнення, вона передає коробку, і їй прощають запізнення. Простий TikTok набрав 160 млн переглядів.

@tacobell

Buys Bell Breakfast Box…becomes the main character.

♬ Cap – burrell

Кавер: MMR

Розкажіть друзям про новину