Як бренду залишатись в етері під час війни: лекція маркетинг-директорки MEGOGO
21 Чер 2022, 12:34

Як бренду залишатись в етері під час війни: лекція маркетинг-директорки MEGOGO

Проєкт MMR Edu створений для тих, хто хоче вчитися, хто шукає відповіді на свої запитання, хто почав стратегічні зміни і не знає, яким шляхом рухатися. Ми залучаємо найкращих фахівців своєї справи, аби вони ділилися своїм досвідом та інсайтами.

Лекція Валерії Толочиної, маркетинг-директорки MEGOGO, відбудеться 1 липня об 11:00. Радимо скористатися цією можливістю, аби задати практичні питання та отримати дієві поради фахівця.

ТЕМА: Як бренду залишатись в етері під час війни: досвід MEGOGO

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Валерія говоритиме про:

  • особливості комунікації під час війни: про що кричати, а де помовчати;
  • проєкти, що допомагають суспільству, та партнерства: чому слід об’єднуватись, і як це впливає на бізнес-результати;
  • як не втрачати аудиторію та запускати нові продукти в найскладніші часи.

Доступ до лекції за донатом. 
Реєстрація за посиланням.

Отримати доступ до попередніх лекцій Оксани Коваль про діджитал під час війни та Олени Дерев’янко про трансформацію системи управління бізнесом у нових реаліях можна тут і тут.

Розкажіть друзям про новину